וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי רובלב: "רפאל נדאל הוא הספורטאי הגדול בהיסטוריה"

הרוסי נפעם מהחוסן המנטלי של נדאל, ומסביר מה ההבדל בינו לבין פדרר ודג'וקוביץ': "הוא היחיד שתמיד מוצא דרך לנצח, גם ביום רע"

טוני נדאל בוכה אחרי הזכייה של רפאל נדאל ברולאן גארוס/מתוך טוויטר

אחרי שרפאל נדאל זכה ברולאן גארוס בפעם ה-13 בקריירה והגיע ל-20 תארי גרנד סלאם, יש מי שקובע שהוא לא הטניסאי הטוב בכל הזמנים, אלא הספורטאי הגדול בהיסטוריה.

"אני לא מצליח להבין איך הוא עושה את מה שהוא עושה. ואני אפילו לא מדבר רק על תארי הגרנד סלאם", אמר הטניסאי אנדריי רובלב אחרי שזכה בטורניר סנט פטרסבורג. "אני לא מצליח להבין איך אפשר להיות חזק כל כך מנטלית במשך כל החיים, במשך כל הקריירה. זה בלתי אפשרי".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי אלוף רולאן גארוס 2020. רויטרס
יחיד ומיוחד. נדאל/רויטרס
אנדריי רובלב טניסאי רוסי. AP
מעריץ. אנדריי רובלב/AP

רוג'ר פדרר שנמצא בשוויון עם נדאל בתארי גרנד סלאם עדיין יכול לעקוף אותו וגם נובאק דג'וקוביץ' אורב בפינה עם 18 תארים, אבל מבחינת רובלב זה לא הקריטריון המכריע. "כל אחד מהשחקנים הגדולים חווה רגע שבו הביטחון שלו הלך לאיבוד, והוא התאושש. זה קרה לרוג'ר וגם לנובאק. אבל רפא הוא השחקן היחיד בהיסטוריה שלא חשוב איך הוא מרגיש, אם הוא במצב רוח טוב או רע, תמיד מוצא דרך לנצח. ואם הוא לא מנצח, הוא סוחט את היריב שלו עד טיפת הדם האחרונה. אם הוא מפסיד בטורניר גרנד סלאם, זה רק אחרי שנלחם במשך חמש שעות...אני לא מבין איך זה אפשרי בכלל".

רובלב מסביר ש"בטניס, בניגוד לספורט קבוצתי שבו הקבוצה יכולה להרים אותך, הרבה יותר קשה להתאושש מיום רע. אבל רפא עושה את זה במשך כל הקריירה, ובגלל זה הוא לא רק הטניסאי הטוב אי פעם, אלא הספורטאי הגדול אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully