וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המשחק מול מכבי תל אביב: הפסד ביתי דרמטי לחימקי

19.10.2020 / 21:30

יריבת הצהובים בשישי קיבלה בחזרה את אלכסי שבד וכבר מחקה פיגור 15 נגד אסטנה, אך נכנעה וספגה 89:88 במחזור השלישי ב-VTB. הרוסים יארחו את מכבי ללא קהל?

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

חימקי מוסקבה, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג במחזור הקרוב, רשמה הערב (שני) הפסד דרמטי במסגרת המחזור החמישי בליגת ה-VTB מול אסטנה - 89:88. אף שקיבלה בחזרה חלק מכוכביה שהיו פצועים או נמצאו חיוביים לקורונה - אלכסיי שבד, יאניס טימה וג'ורדן מיקי - היא מצאה את עצמה בפיגור 15 בשלהי הרבע השלישי מול הקבוצה מקזחסטן, וגם קאמבק מאוחר לא הספיק לה.

קבוצת היורוליג פתחה מבערים ברבע המכריע, וכבר הוליכה 84:88, אך אסטנה קלעה חמש נקודות רצופות בחצי הדקה האחרונה ויצאה עם ניצחון חוץ מרשים. דווין בוקר הוביל את חימקי עם 30 נקודות ו-15 ריבאונדים, בעוד אלכסיי שבד תרם 13 נקודות - 2 מ-11 לשלוש, לצד 12 אסיסטים. זהו הפסדה הרביעי ברציפות של חימקי בכל המסגרות, ועל אף הנסיבות, נראה שהרוסים יגיעו בלחץ גדול לקראת המשחק מול הצהובים ביום שישי.

דווין בוקר שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
משחק ענק שלו לא עזר לחימקי שרשמה הפסד ביתי מפתיע. בוקר/דני מרון

לחימקי יש כעת בעיה נוספת: מושל מחוז מוסקבה, אנדריי וורוביוב, הודיע היום על הטלת מגבלות חדשות בעקבות התחלואה הגוברת, ובהן איסור הכנסת קהל למגרשים. בשני משחקיה הביתיים העונה ביורוליג, נגד פנאתינייקוס וז'לגיריס קובנה, הורשתה הקבוצה להכניס בין 600 ל-1,000 צופים, אולם המפגש עם הצהובים עשוי להיערך מאחורי דלתיים סגורות.

במועדון הרוסי יכולים למצוא פתרון לבעיה ולעקוף את ההגבלה: מכיוון שהעיר מוסקבה אינה נמצאת בתחום שיפוטו של המחוז, הרי שהתקנה הזו אינה תקפה לפי שעה לגבי צסק"א. חימקי תוכל לחזור למגרשה הקודם, השייך לדינמו מוסקבה ונמצא בעיר עצמה; מדובר באולם קטן יותר, אבל הוא לפחות יאפשר לה להכניס אוהדים.

עוד בוואלה!

סכנה, הידרדרות: החשש הגדול של מכבי תל אביב לפני חימקי מוסקבה

לכתבה המלאה
אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
2 מ-11 לשלוש, אבל 12 אסיסטים. אלכסי שבד/דני מרון

על פי הנתונים שנמסרו מהשלטונות הרשמיים, ברחבי רוסיה נרשמו ביממה האחרונה 15,982 מקרים חדשים של קורונה, ו-179 בני אדם מתו אתמול מהנגיף. גם בעיריית מוסקבה שוקלים להטיל הגבלות דומות ולמנוע הכנסת אוהדים למגרשים, מה שיהפוך את אפשרות המעקף של חימקי לבלתי רלוונטית.

גורלם של שני משחקי יורוליג, שמיועדים להתקיים השבוע, עדיין לא נודע. זניט סנט פטרסבורג אמורה לארח את אולימפיה מילאנו, בעוד וילרבאן תתארח אצל אנאדולו אפס. משחקיהם של הרוסים והצרפתים במחזור הכפול נדחו בגלל התפרצויות קורונה, וכעת מנסים ביורוליג למצוא דרך שיופיעו - ולו בסגל חלקי - למשחקי סוף השבוע הקרוב. משחקה של וילרבאן נגד גראבלין בליגה הצרפתית נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully