וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטור דה פראנס והג'ירו: סטארט אפ ניישן תזנק לוולטה אספניה

דן מרטין יוביל הרכב שאפתני של הקבוצה הישראלית במירוץ האופניים הספרדי: "מאמין שזה המירוץ שלי". הישראלי התורן בקבוצה יהיה הפעם עומר גולדשטיין: "אני לא חולם לסיים. אני שואף להותיר חותם"

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

אחרי שסיימה את ההשתתפות ההיסטורית בטור דה פראנס - ובעודה מתחרה בג'ירו דה איטליה - מזנקת מחר (שלישי) קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן - לגראנד טור השלישי שלה - הוולטה הספרדי. בניגוד לעבר , המירוץ שתמיד התקיים בשיא החום של סוף אוגוסט וספטמבר - יתקיים הפעם במזג אוויר סוער וקשה.

מי שיוביל את הקבוצה הישראלית הוא הרוכב האירי דן מרטין, שאמר לקראת המירוץ: "הוולטה בראש שלי כבר מהשבוע האחרון בטור. השגתי כאן את הנצחון הראשון שלי בגראנד טור ועל הנייר עם כל העליות האלה - הוא מתאים לי נהדר. יש מסביבי חבר'ה לא מנוסים אבל מחוייבים ורעבים ואני מאמין שנוכל להשיג ניצחון פה".

רוכב האופניים עומר גולדשטיין. באדיבות איגוד האופניים, אתר רשמי
עומרי גולדשטיין/אתר רשמי, באדיבות איגוד האופניים

עבור הרוכב הישראלי עומר גולדשטיין יהיה הוולטה הזדמנות לעשות מה שלא הצליחו עמיתיו הישראלים גיא ניב בטור דה פראנס וגיא שגיב בג'ירו עד כה - וזה לנסות להכנס לאחת הבריחות ולקוות שתגיע לקו הסיום . " אני מודע לכך שקל להגיד מאשר לבצע: זה גראנד טור ראשון שלי כך שאין לי קבלות " אמר גולדשטיין. " אבל למרות שברור לי שמעולם לא עמדתי בפני אתגר פיסי כזה - אני בכל זאת אומר בבירור : לסיים את הוולטה אינה מטרה בשבילי. אני רוצה לנסות להותיר חותם. להוכיח שהישראלים על המפה ובזכות. האם אצליח? אעשה הכל".

הרכב הקבוצה:

עומר גולדשטיין - ישראל
דן מרטין - אירלנד
רורי סאטרלנד- אוסטרליה
מיקל ראיים - אסטוניה
ג'יימס פיקולי - קנדה
אלכסיס רנארד - צרפת
מתיאו בדילאטי - שוויץ
רטו הולנסטיין - שוויץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully