וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי הם לא עומדים בלחץ": מאמן אפואל ניקוסיה בביקורת על אצילי, שהר וחבריהם

אפואל ניקוסיה הובכה על ידי פאפוס, והמאמן אוזונידיס, שעל פי דיווחים כבר הוחלט לפטרו, לא חסך ביקורת משחקניו. אצילי שוב הוחלף במחצית, שהר: "אנחנו לא יכולים להיראות ככה"

תקציר ה-0:3 של פ.ס.וו על זוולה/ספורט1

עומר אצילי ובן שהר חוו הערב (ראשון) מפח נפש נוסף עם אפואל ניקוסיה, שהפסידה במפתיע 1:0 ל-10 שחקנים של פאפוס. במועדון זעמו לאחר ההפסד, שהצטרף להדחה המוקדמת מהליגה האירופית, ועל פי חלק מהדיווחים כבר הוחלט לפטר את המאמן היווני מריוס אוזונידיס.

אפואל נמצאת כרגע במקום התשיעי עם שמונה נקודות (הפרש שערים שלילי, 6:5) אחרי שישה משחקים, והיא רחוקה שש נקודות מהמוליכה אומוניה ניקוסיה. בשבוע הבא היא צריכה להתארח אצל אנורתוזיס פמגוסטה, ומחזור לאחר מכן היא תפגוש את אפולון לימסול - שני משחקים גדולים שרק מגבירים את הלחץ.

בן שהר שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
"התחושות לא טובות". בן שהר מול פאפוס/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

אוזונידיס שוב החליף את אצילי במחצית, לאחר שהקשר פתח בכנף הימנית והחמיץ הזדמנות לכבוש בדקה ה-28. שהר השלים לעומתו 90 דקות, אבל לא כבש מאז מחזור הפתיחה. "אנחנו לא יכולים להיראות ככה", אמר שהר בסיום. "התחושות לא טובות, רצינו לנצח. היו לנו הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל לא יצרנו מספיק במחצית השנייה ולא הגיע לנו לנצח. אנחנו חייבים לשנות הרבה דברים. אנחנו עובדים באימונים, אבל זה לא בא לידי ביטוי על הדשא".

המאמן עדיין לא קיבל הודעה על סיום תפקידו, ולא חסך ביקורות משחקניו: "אולי הם לא מסוגלים להתמודד עם הלחץ של אפואל. אני לא מתרגש מהתוצאה, מה שמאכזב אותי זה איך שנראינו היום. השחקנים לא רעים, יש להם פוטנציאל, אבל אני מצטער, הם חייבים להראות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully