וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הודיעה: ניסו אביטן סיכם כמאמן הקבוצה

18.10.2020 / 15:48

אחרי שאלדד שביט סירב לחזור בו מההתפטרות, סכנין הודיעה שאביטן יחליפו על הקווים. הפועל תל אביב תצטרך גם הפעם להשלים את שכרו. הקשר הקדמי סבסטיאן ולאסקס סיכם ונחת בארץ

בווידאו: הפועל כפר סבא חוזרת להתאמן/האתר הרשמי של הפועל כפר סבא

מאמן חדש לבני סכנין: הקבוצה הודיעה היום (ראשון) כי ניסו אביטן מונה למאמן הקבוצה, וחוזר לליגת העל. אחרי שהמאמן הקודם אלדד שביט הודיע לראשי המועדון שהוא לא חוזר בו מהתפטרותו ועוזב באופן סופי בעקבות שיחה קשה עם מוחמד אבו יונס, בקבוצה החליטו לצאת לדרך חדשה ולמנות את אביטן, שבעבר רשם הצלחה גדולה בליגת העל כמאמן הפועל חדרה, אבל מאז הספיק לאכזב מאוד כמאמן הפועל תל אביב, שתצטרך גם הפעם להשלים את שכרו.

זו תהיה התחנה הרביעית של אביטן בן ה-49 בליגת העל. קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה הפועל חדרה, אותה העלה לליגה הבכירה אחרי היעדרות של 39 שנה בעונת 2017/18 והוביל אותה לאחר מכן לפלייאוף העליון ולמקום השישי - הגבוה בתולדותיה. במאי 2019 מונה למאמן הפועל תל אביב, אבל פוטר אחרי פחות מחצי שנה עם ניצחון אחד בלבד בכל המסגרות. בדצמבר 2019 קיבל את ההזדמנות בהפועל רעננה, אבל גם במקרה הזה פוטר אחרי קצת יותר מחודשיים ולא סייע לקבוצה להימנע מירידה.

בני סכנין פתחה את העונה עם שני הפסדים ומאזן שערים 10:0, שכולל תבוסה 7:0 מול מכבי נתניה.

ניסו אביטן מאמן בני סכנין. אתר רשמי בני סכנין, אתר רשמי
תחנה רביעית בליגת העל. ניסו אביטן/אתר רשמי, אתר רשמי בני סכנין

הקבוצה הודיעה היום כי סיכמה על צירופו של הקשר הקדמי סבסטיאן ולאסקס לעונה הקרובה, עם אופציה לעונה נוספת. השחקן בן ה-29, ששיחק בעונה החולפת באינטר מיאמי מה-MLS, נחת בארץ ויצטרף לאימונים.

סבסטיאן ולאסקס שחקן בני סכנין. אתר רשמי בני סכנין, אתר רשמי
ברוך הבא. ולאסקס/אתר רשמי, אתר רשמי בני סכנין

ולאסקס אמנם קולומביאני אך שיחק במשך כל שנות הקריירה שלו בארצות הברית. את דרכו ב-MLS החל בשנת 2012 בריאל סולט לייק סיטי, שבחרה אותו בדראפט ב-2012. ב-2019 שיחק באל פאסו, ממנה עבר למועדונו האחרון - אינטר מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully