וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תצוות את ירדן שועה לטל בן חיים

18.10.2020 / 15:20

החלוץ חתם רשמית ונפגש עם אוחנה, במועדון רוצים שיזכה להשפעה חיובית מהבלם הוותיק ויצמידו אותו אליו. בבית"ר ממתינים לתשובות באם יוכלו לקיים משחקי אימון: "אחרי סגר, ללא משחקי אימון זאת חשיפה מטורפת לפציעות"

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים חושבים על כל דרך אפשרית שתסייע לירדן שועה בהתאקלמות בבית וגן ובהשתלבות המקצועית והחברתית שלו בקבוצה. כחלק מכך, ישנו רצון במועדון כי השחקן, שצפוי להתגורר באזור ראשון לציון, יצוות באופן קבוע לבלם הוותיק טל בן חיים, ייסע ויחזור איתו מהאימונים ויצטרף איתו לאימוני תוספת על מנת שיזכה להשפעה חיובית. בבית"ר אמרו על כך: "טל בן חיים הוא מקצוען ובוגר שירדן יכול ללמוד ממנו הרבה. זה בדיוק מה שחסר לו באישיות ובהתייחסות למקצוע, וציוות כזה יכול רק לעזור לירדן".

היום הגיעו החלוץ וסוכנו דודו דהאן למשרדי הקבוצה בבית וגן וחתמו על החוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אלי אוחנה ערך שיחה קצרה עם החלוץ, שלמד להכיר את המתחם. שועה אמר לאנשי בית"ר בנוגע לתקופה בחיפה: "זה לא קשור להרכב או לא, לא הרגשתי שהצוות המקצועי רוצה אותי באמת, לא בשנה שעברה ולא השנה. בגלל זה ביקשתי ללכת".

ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים, חותם על חוזהו לצד סוכנו דודו דהאן. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים, חותם על חוזהו לצד סוכנו דודו דהאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים, לצד אלי אוחנה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים, לצד אלי אוחנה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר תכננה לערוך השבוע שני משחקי אימון, אך בשלב זה משרד הבריאות לא מאשר זאת. ראשי המנהלת נמצאים בשעות אלה בשיחות אל מול משרד הבריאות בניסיון למצוא פתרון. גורם בבית"ר אמר היום: "משחקי אימון זה חובה, גם ככה השחקנים לא היו במסגרת, ללא משחקי אימון זאת חשיפה מטורפת לפציעות". בשבוע שעבר בדקו במועדון אפשרות להמריא למחנה אימון קצר אך במצוקת הזמן שנותר קשה לראות כיצד זה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully