וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלד קומאן נפתח: הפגישה הדרמטית שלי עם מסי, והשיחה הקשה עם סוארס

מאמן ברצלונה מספר על הימים הסוערים בברצלונה, מה אמר לליאו מסי כשניסה לעזוב, מה באמת קרה עם סוארס, עד כמה קשה להתמודד עם משבר הקורונה, והודה: רצינו להביא את ויינאלדום ודפאיי

תקציר: ארמיניה בילפלד - באיירן מינכן 4:1/ספורט 1

מאמן ברצלונה רונלד קומאן ערך בסוף השבוע ריאיון לעיתון ההולנדי AD, ובו התייחס לכניסה שלו לתפקיד, ליחסים שלו עם ליאונל מסי, לפוליטיקה עם ההנהלה ולפרשת לואיס סוארס. בין השאר קומאן הודה שניסה להביא את ממפיס דפאיי לברצלונה, כשנשאל על היחס שלו עם ההולנדים.

על הלחץ בברצלונה: "לא, אני לא מתחרט שלקחתי את המשרה הזאת. בהתחלה אתה נסחף לעבודה, ולא חושב על זה, אחר כך אתה מעכל: 'אני המאמן של ברצלונה'. וזה משתפר, ואני מאוד נהנה ממה שאני עושה".

על העבודה תחת משבר הקורונה: "אי אפשר לחמוק מזה. יש שבוע של פגרת נבחרות, ואם הם חוזרים ביום חמישי, הם יעברו בדיקה בהגעה, אבל עד שיש תשובות הם לא מתאמנים. ואתה לא רשאי להיכנס לחדר ההלבשה. ובשבוע כזה, אפשר להתאמן רק ביום שישי. אסור לנו להיכנס לחדר ההלבשה, מלבד למכמה דקות לפני המשחק. אסור להשתמש בחדר הכושר. אסור להתקלח. נגד סביליה, אם המשחק ב-21:00, כולם מגיעים רק ב-20:00. דמיין את מסי מגיע כשהוא כבר לבוש בבגדי משחק. אחר כך הם גם חוזרים ככה הביתה באוטו".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
התחלה קשה. קומאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

על הכניסה הבעייתית לתפקיד תחת משבר מסי: "בימים הראשונים דיברתי עם הרבה אנשים על המצב במועדון. היה ברור שיש חוסר שביעות רצון בקרב השחקנים, בכל מיני תחומים. זו הייתה עדיפות ראשונה עבורי לדבר קודם עם מסי, לשמוע איך הוא רואה את הדברים.

"בבית שלו הוא אמר לי כל מיני דברים. הקשבתי בזהירות, אבל גם הבהרתי - אני לא הייתי פה לפני כן. אני רק יכול להגיד לו איך אני רוצה לעבוד ואיך אני רוצה לשנות דברים. זה היה נחמד כי בסוף השיחה דיברנו על הדרך הכי טובה ללחץ על המגרש, על המשחק עצמו, על כדורגל אמיתי. זה הרגיש לי כאילו הוא עדיין אוהד אמיתי, ורוצה לדעת מה יקרה בקבוצה.

האם הוא רצה לעזוב? "כן, אבל המועדון הבהיר לו שהוא לא ייתן לו. סכום השחרור היה גבוה מדי. כך שמבחינתי השאלה הייתה איך אני מחזיר אותו, גם במגרש וגם מחוצה לו, גם כאדם וגם ככדורגלן. אחרי שהוא התחיל להתאמן אחרי שבוע סוער, ראיתי רק דברים טובים. הגישה שלו, הגישה שלו. אין על מה להתלונן. הדבר הנהדר הוא - כאשר מסי רואה כדור, הוא מאושר.

"זה באמת פנטסטי איך שהוא רואה דברים (על המגרש). כמה הוא חכם ככדורגלן, ואיך הוא מיישם את זה טכנית בצורה מושלמת. עם מסי אין צורך להסביר במילים. הוא פשוט רואה בראש את התרגיל. יש לו אינטליגנציית כדורגל מקסימלית. אם הוא היה עוזב, כל התוכנית שלי הייתה משתנה. רצינו את ווינאלדום, בלי קשר לזה".

על ממפיס: "רצינו את דפאיי בגלל שהוא שחקן מצוין ויש לו את האיכויות שחסרות לנו לדעתי. יש אפשרות טובה שננסה לקנות אותו בינואר, אבל אני לא יודע מה יהיה המצב הכלכלי של המועדון אז. צריך לחכות.

עוד בוואלה!

לפני הקלאסיקו: ברצלונה הפסידה 1:0 לחטאפה, ופספסה צ'אנס לעלות לפסגה

לכתבה המלאה
רונאלד קומאן עם ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
"הדבר הנהדר הוא - כאשר מסי רואה כדור, הוא מאושר". קומאן/רויטרס

על לואיס סוארס: "היה ברור מראש שדברים צריכים להשתנות. המועדון חשב על זה, אבל גם אני חשבתי ככה. כישרונות צעירים כמו אנסו פאטי ופדרי מתפתחים טוב מאוד. סוארס, להערכתי, היה אחד השחקנים שהיו משחקים פחות העונה.

"הוא עדיין היה בחופשה, מה שהפך את זה לקשה יותר. בגלל זה התקרתי אליו, לא הייתה דרך אחרת. זו הדרך הכי טובה להעביר מסר בצורה כנה וברורה. עדיין היה לו חוזה והוא יכול להחליט על איך הוא רואה את העתיד, אבל הייתי מאוד ברור. זאת האפשרות היחידה במקרים כאלה.

"אני מבין את האכזבה של מסי, אבל גם אז צריך להיות כן וברור. כשלואיס עזב אותנו, הוא בא לחדר המאמנים שלנו להגיד שלום ולהיפרד באופן אישי מהצוות. אני לא חושב שהוא מאשים אותנו. הכל היה הוגן וגלוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully