וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ששת שחקני הנבחרות מתאמנים בנפרד ויעברו בדיקות קורונה

17.10.2020 / 19:20

עוד לפני הבשורה כי ערן זהבי נדבק, החליטו במועדון לבצע בדיקות לשחקני הנבחרות. רק אם הן תהיינה שליליות, הם יצטרפו לחבריהם

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

ששת שחקני מכבי תל אביב שחזרו מפעילות נבחרות ישראל, הלאומית והצעירה, עדיין לא חזרו להתאמן עם יתר השחקנים בקרית שלום. כל השישה - איתן טיבי, שרן ייני, אייל גולסה, מאור קנדיל, עדן קארצב ואילון אלמוג - מתאמנים בנפרד משאר השחקנים הישראלים והזרים ולא באים במגע עם הצוות המקצועי בראשות גאורגיוס דוניס.

עוד לפני הבשורה כי ערן זהבי נדבק, החליטו במכבי תל אביב שכל השישה יערכו מחר בדיקת קורונה. רק לאחר הגעת התשובות, ואם הן תהיינה שליליות, הם יצטרפו אל השחקנים שמתכוננים למשחק נגד קרבאח בליגה האירופית ביום חמישי הקרוב. בלי קשר לבדיקה מחר לשחקני הנבחרות, כל מכבי תל אביב תעבור ביום שלישי בדיקת קורונה לפי דרישת אופ"א, כחלק מפרוטוקול המשחק ביום חמישי.

שחקני הנבחרות של מכבי תל אביב עורכים אימון נפרד. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא מתאמנים עם כל הקבוצה. שחקני מכבי תל אביב שחזרו מהנבחרות/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

חמישה ימים לפני שהיא מגיעה לבלומפילד כדי להתארח אצל מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית, קרבאח הביסה היום (שבת) 0:3 גבאלה במחזור השישי בליגה האזרית.

אלופת אזרבייג'אן, לה עדיין משחק חסר, ניצחה רק פעם אחת עד כה, אבל מול נועלת הטבלה לא התקשתה להוסיף למאזנה שלוש נקודות ולהתקדם לפחות זמנית למקום השלישי. הקשר מהאיטי ווילד-דונלד גרייה מצא את הרשת בדקה ה-44, המחליף פטריק אנדרדה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-89 ועוד מחליף, טוראל באירמוב בן ה-19, חתם בתוספת הזמן.

כזכור, מכבי תל אביב נמצאת בבית ט' של הליגה האירופית ופרט לקרבאח היא תפגוש גם את ויאריאל וסיבאספור הטורקית, אצלה תתארח אלופת ישראל במחזור השני, בעוד 12 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully