וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאדוליד ו-וייסמן עדיין ללא ניצחון, סוסיאדד ניצחה את בטיס

החלוץ שיחק 15 דקות ב-2:2 מול ווסקה, פארחו שנזרק בקיץ מוולנסיה, קבע 1:2 לזכות ויאריאל בדרבי. סוסיאדד ניצחה 0:3

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

שון וייסמן עדיין לא טעם ניצחון בליגה הספרדית, כשקבוצתו ויאדוליד איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 מול ווסקה בקרב בין שתי היחידות שטרם ניצחו. ויאריאל ניצחה 1:2 את ולנסיה בדרבי משער של האקס דני פארחו, אתלטיק בילבאו גברה 0:2 על לבנטה, אלצ'ה ניצחה את אלאבס בחוץ באותה תוצאה ואילו אייבר ואוסאסונה נפרדו ב-0:0. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:3 בחוץ את ריאל בטיס ועלתה אל הפסגה.

שחקני ויאריאל חוגגים, דני פארחו מתנצל (שני משמאל). Aitor Alcalde, GettyImages
ביקש סליחה, במקום שהם יבקשו ממנו. דני פארחו, שני משמאל/GettyImages, Aitor Alcalde

ויאריאל - ולנסיה 1:2

הדרבי האזורי לא יכול היה להסתיים בצורה אחרת מאשר שער ניצחון של דני פארחו, שהיה קפטן ולנסיה ונזרק מהמועדון בקיץ אחרי תשע שנים. שני המאמנים פגשו אקסיות ובסגל של ויאריאל היו חמישה שחקני ולנסיה לשעבר, כשאחד מהם הוא פאקו אלקאסר שדייק מהנקודה הלבנה בדקה השישית. גונסאלו גדש הפורטוגלי הפציץ בימין וקבע שוויון נהדר בדקה ה-37, אבל המילה האחרונה הייתה כאמור של פארחו, שבעט למשקוף ופנימה בעזרת הרגל של מוקטר דיאקבי בדקה ה-69 וציין שער ראשון מאז המעבר. המחליף טאקפוסה קובו הורחק בתוספת הזמן, אבל ויאריאל שמרה על התוצאה ועלתה למקום הראשון, לפחות עד המשחק של בטיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שון וייסמן שחקן ויאדוליד מול דימטריוס סיובאס שחקן ווסקה. Eric Alonso, GettyImages
דווקא השומר שלו היה קרוב יותר להכריע את המשחק. שון וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

ווסקה - ויאדוליד 2:2

שתי הקבוצות היחידות שעדיין לא ניצחו העונה בלה ליגה, שמרו על הנתון הזה גם אחרי המפגש ביניהן. שון וייסמן נכנס כמחליף בדקה ה-75 וניסה להכריע את המשחק, אבל ימשיך לחכות לשער הבכורה שלו. חבריו כבר הובילו 0:2 בזכות נגיחה של הבלם ברונו גונסאלס (35) ופנדל של וואלדו רוביו (51) אבל מיד עם חידוש המשחק לאחר השער השני הצליח רפא מיר לצמק (53) וסנדרו ראמירס השווה בדקה ה-56, בנגיעה הראשונה שלו בכדור כשחקן ווסקה ובסך הכול 20 שניות אחרי שנכנס. המהפך כמעט הושלם בדקה ה-80, אבל הנגיחה של הבלם היווני דימיטריוס סיובאס פגעה בקורה והאורחת רשמה תיקו חמישי בשישה מחזורים. ויאדוליד, שהחמיצה הזדמנות להכריע עם פספוס של מרקוס אנדרה בתוספת הזמן, ניצבת במקום הלפני אחרון עם שלוש נקודות בלבד.

שחקני ווסקה חוגגים עם סנדרו ראמירס. Eric Alonso, GettyImages
השווה בנגיעה הראשונה. סנדרו ראמירס/GettyImages, Eric Alonso

ריאל בטיס - ריאל סוסיאדד 3:0

הבאסקים עלו אל המקום הראשון עם מאזן לא הכי מרשים של 11 נקודות מ-18 אפשריות, אבל צריך כמובן גם לקחת בחשבון שלריאל מדריד יש משחק חסר ולברצלונה ואתלטיקו שניים חסרים.

כך או אחרת, ריאל סוסיאדד השיגה ניצחון מרשים במשחק חוץ קשה. פורטו כבש את הראשון בדקה ה-43 עם נגיעת המשך אחרי מסירת רוחב טובה של מיקל אויארסבאל וזה 0:1. אויארסבאל כבש בעצמו את השער השני בדקה ה-74 ועשה את זה מהנקודה הלבנה אחרי שמארק בארטרה ביצע עבירה ברחבה וגרם לפנדל. השער היפה ביותר הגיע בדקה ה-88 כשעדנאן ינוזאי המחליף קיבל את הכדור מאלכסנדר איסק ובעט מצד שמאל טיל אל החיבורים כדי לקבוע 0:3.

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים. Fran Santiago, GettyImages
שחקני סוסיאדד חוגגים ניצחון גדול/GettyImages, Fran Santiago

אתלטיק בילבאו - לבנטה 0:2

רצף של ארבעה הפסדי ליגה בסן מאמס, שהחל עוד בסיום העונה שעברה, נקטע סוף כל סוף עם ניצחון שהוציא את אתלטיק בילבאו מהקו האדום והשאיר שם את לבנטה עם שלוש נקודות בלבד והפסד שלישי רצוף. אלכס ברנגר, הקשר שהגיע מטורינו לפני סיום החלון, כבש שער בכורה עם בעיטה חלשה מצד שמאל בדקה ה-68, ובחלוף חמש דקות שער שני שלו נפסל. למרות זאת, איניאקי וויליאמס ניצל טעות בהגנה וסגר עניין בדקה ה-79.

אלכס ברנגר (מימין) עם איקר מוניאין שחקני אתלטיק בילבאו. Juan Lazkano, GettyImages
שער ראשון במדי אתלטיק בילבאו. אלכס ברנגר, מימין, עם איקר מוניאין/GettyImages, Juan Lazkano

משחקים נוספים

אלאבס - אלצ'ה 2:0
לאלצ'ה: פרה מייה (39), טטה מורנטה (86)

אייבר - אוסאסונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully