וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסד לישראל חרץ את הגורל: מאמן נבחרת סלובקיה פוטר מתפקידו

פאבל הפאל ספג ביקורת קשה בשבועות האחרונים. ה-3:2 נגד ישראל היה הקש ששבר את גב הגמל והוא פוטר אחרי שנתיים על הקווים

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

מאמן נבחרת סלובקיה, פאבל הפאל, שילם את המחיר אחרי ההפסד הכואב לנבחרת ישראל ביום רביעי ופוטר היום (שישי) מתפקידו. הפאל לא עמד על הקווים במשחק בגלל שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה, אבל הוא היה אחראי כמובן לכל ההכנות ולהרכב.

הצ'כי בן ה-51 מונה למאמן נבחרת סלובקיה ב-22 באוקטובר 2018 ופוטר מהתפקיד שישה ימים לפני שהוא משלים בו שנתיים. מאז שמונה, הוא ספג ביקורת חריפה ובשבועות האחרונים היא כבר הפכה לאש יוקדת. ההופעות החלשות בליגת האומות - בעיקר הפסדי הבית לצ'כיה ב"דרבי" לפני כחודש ולישראל השבוע - היו יותר מדי עבור הפרשנים וכעת גם בשביל ראשי ההתאחדות לכדורגל של סלובקיה.

מאמנה המפוטר של נבחרת סלובקיה, פאבל הפאל. Alexander Hassenstein, GettyImages
7 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים. הפאל/GettyImages, Alexander Hassenstein

הפאל מסיים את תפקידו פחות מחודש לפני גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020 - המשחק בו סלובקיה תתארח אצל צפון אירלנד שבסיומו אחת מהן תקבל כרטיס לטורניר בקיץ הבא. עדיין לא הוחלט מי יאמן במשחק שיתקיים ב-12 בנובמבר.

ב-17 המשחקים תחת הפאל, סלובקיה השיגה 7 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים. הקדנציה שלו התחילה עם 1:4 מרשים על אוקראינה, אבל בהמשך הגיעו תוצאות מאכזבות כמו תבוסה 4:0 לקרואטיה, הפסדים לצ'כיה והקש ששבר את גב הגמל: הפסד 3:2 לישראל אחרי איבוד של יתרון 0:2. סלובקיה נמצאת כעת על סף ירידה לדרג ג' בליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully