וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה בלקנית: הפועל תל אביב ניצחה 78:87 את בני הרצליה

17.10.2020 / 23:09

האדומים השיגו ניצחון חוץ במשחק הראשון שלהם במפעל. מכבי ראשון לציון ניצחה 85:96 את באר שבע, נהריה גברה 80:86 על מכבי חיפה, אילת - נס ציונה 90:93

שחקן מכה שופט בברוטליות בליגת הותיקים באורוגוואי/טוויטר

המחזור השני בבתים הישראלים בליגה הבלקנית נערך היום (שבת). הפועל אילת ניצחה 90:93 את עירוני נס ציונה, עירוני נהריה גברה 80:86 על מכבי חיפה, מכבי ראשון לציון ניצחה 85:96 את הפועל באר שבע והפועל תל אביב 78:87 את בני הרצליה.

* רפי מנקו קלע 15 נקודות בתבוסה 90:60 של שאלון בידי מונאקו החזקה. הפורוורד הישראלי קיבל הכי הרבה דקות מבין שחקני הקבוצה (34), קלע באחוזים טובים (4 מ-6 מהשתיים, 1 מ-3 משלוש, 4 מ-4 מהעונשין) והוסיף 6 ריבאונדים.

בר טימור, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בר טימור וחבריו יכולים להיות מרוצים/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל תל אביב 87:78

הניצחון המשכנע על הפועל חיפה נתן לא מעט אופטימיות בבני הרצליה לקראת פתיחת העונה. הקבוצה של שרון דרוקר הציגה את שני הזרים המובילים שלה - קוטי קלארק ופרנק גיינס, כששניהם מציגים יכולת מצוינת, לצד המתאזרח אייזיאה אייזנדורף שהרשים. בהרצליה רוצים להמשיך במגמה החיובית גם נגד הפועל תל אביב. האדומים ישחקו לראשונה מאז התבוסה הקשה לבאקן ברס במוקדמות ליגת האלופות, כשמאז השחקנים של יאניס קסטריטיס לא שיחקו ולו משחק אחד. בהפועל תל אביב מקווים לריצה טובה בליגה הבלקנית לפני פתיחת העונה, כדי להתכונן כמו שצריך לעונה הקרובה. כל השחקנים כשירים ועומדים לרשות המאמן היווני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
נועם דוברת וראשון עם ניצחון ראשון אחרי ההפסד לירושלים/לירון מולדובן

הפועל באר שבע - מכבי ראשון לציון 96:85

אחרי ההפסד להפועל ירושלים במחזור הפתיחה, סגנית האלופה חוגגת ניצחון בכורה. אקיל מיטשל ואייזיאה טיילור בלטו עם 25 נקודות כל אחד, כשגם נועם דוברת וגולן גוט בלטו עם מהלכים חשובים שהבטיחו את הניצחון ברבע האחרון. החבורה של רמי הדר פותחת את העונה ברגל שמאל, למרות 27 נקודות של קיילב אגאדה.

דונטה סמית', מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דונטה סמית' וחבריו עם הפסד ביתי/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה - עירוני נהריה 86:80

החיפאים עם הפסד שני, אחרי שרדפו אחרי היריבה מהעיר השכנה במשך כל המשחק. קיילין לוקאס הוביל את החבורה של דני פרנקו עם 21 ו-6 אסיסטים, ג'ו אלכסנדר הוסיף 16, כשמנגד 22 נקודות של כריס דאו לא מצליחות לחפות על יום חלש מאוד של דונטה סמית' שסיים עם 3 בלבד.

הפועל אילת - עירוני נס ציונה 90:93

בן קרטר, אולי אחד המועמדים לתגלית העונה, להט עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים והצעיד את הקבוצה של אריאל בית הלחמי לניצחון במשחקם הראשון במפעל. קייסי פראת'ר הוסיף 21, כשמנגד 22 נקודות של דמיון ברי לא הספיקו, כשהוא גם מחטיא על הבאזר אפשרות לשלוח את המשחק להארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully