וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטופיניאן בספק גדול למכבי תל אביב, סיבאספור תארח עם קהל?

מגן ויאריאל נפצע בנבחרת אקוודור וצפוי להצטרף לג'רארד מורנו ברשימת הנעדרים. הטורקים מבקשים לארח עם כ-8,000 אוהדים

מכבי תל אביב מציגה את אלכסנדר פשיץ'/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המגן השמאלי של ויאריאל, פרוויס אסטופיניאן, בספק גדול למשחק של הקבוצה הספרדית נגד מכבי תל אביב בליגה האירופית ב-5 בנובמבר. המגן השמאלי שנרכש מווטפורד לפני חודש תמורת כ-16.5 מיליון יורו (שיחק כמושאל באוסאסונה בעונה שעברה), נפצע במהלך הניצחון של אקוודור 2:4 על אורוגוואי במוקדמות המונדיאל וייעדר כשלושה שבועות.

בוויאריאל יש מכת פציעות של ממש, אחרי שגם ג'רארד מורנו נפצע בברך במהלך שהותו עם נבחרת ספרד ויחמיץ בוודאות עם המפגש עם האלופה הישראלית, כמו גם את שני המשחקים הראשונים של ויאריאל בליגה האירופית.

לשניים הללו אפשר להוסיף את אלברטו מורנו שיחזור רק במרץ 2021, וכמה שחקנים שסובלים מפציעות וייתכן שלא יחלימו עד המשחק נגד מכבי תל אביב באל מדריגל: סופיאן שאקלה, פרנסיס קוקלן ואלפונסו פדראסה.

שחקן ויאריאל, פרביס אסטופיניאן. DeFodi Images, GettyImages
מכת פציעות. אסטופיניאן/GettyImages, DeFodi Images

עוד בבית של מכבי תל אביב: ראשי סיבאספור הגישו בקשה רשמית לרשויות הבריאות בטורקיה ולאופ"א במטרה לארח את המשחקים בליגה האירופית עם קהל. במועדון עבדו על תכנית שכוללת פיזור של הקהל וביקשו להכניס 30 אחוז מהתפוסה של סיבאס סטדיום - כלומר כ-8,000 אוהדים.

נשיא המועדון, מג'נון אוטיאקמז, הסביר: "אנחנו הקבוצה הטורקית היחידה שמשחקת בשלב הבתים של הליגה האירופית ויש לנו עוד יותר אחריות לספק הנאה לאוהדים. יש לנו בית מעניין, המשחקים יהיו מעניינים, חשוב שנארח עם קהל".

מכבי תל אביב תתארח בסיבאס בעוד 13 ימים (29.10) במחזור השני של בית ט' בליגה האירופית. בשבוע הבא הצהובים יארחו את קרבאח למשחק במסגרת המחזור הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully