וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הלאומית תחודש ב-2.11, הקבוצות ישובו לאימונים ביום ראשון הקרוב

16.10.2020 / 9:41

אחרי שפעילות הליגה הופסקה, הקבוצות ישובו לפעילות תחת בידוד ביתי מלא כבר ביום ראשון. כלפון: "דורש לשמור באופן מחמיר על כללי הזהירות"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי אחרי השלושער שכבש מול סלובקיה/ההתאחדות לכדורגל

קבוצות הליגה הלאומית ישובו להתאמן ביום ראשון הקרוב (18.10) תחת בידוד ביתי מלא, בעוד שמשחקי הליגה יחודשו ב-2.11. גם קבוצות ליגה א' חוזרות לפעילות. "קבוצות הליגה הלאומית חוזרות לאימונים ולפעילות", אמר בנושא היו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון. "אני מודה למשרד הבריאות ולמשרד התרבות והספורט על שיתוף הפעולה בהחזרת פעילות הליגות המקצועניות. אני קורא לראשי קבוצות הליגה הלאומית, לצוותים המקצועיים ולשחקנים ודורש מהם לשמור באופן מחמיר על כללי הזהירות הנדרשים לרבות הבידוד הביתי של השחקנים והצוותים המקצועיים, באופן שיאפשר את המשך הפעילות. קבוצה שלא תישמר, צפויה לסנקציות כבדות וזאת בנוסף לפגיעה ספורטיבית בשל היעדר שחקנים ולכן על כל אנשי הקבוצה לנהוג באחריות רבה על מנת שהעונה תסתיים באופן ספורטיבי".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
עוד צעד בדרך לשגרה. כלפון/דני מרון

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות אמר: "החזרה לשגרת אימונים בליגת הנשים הראשונה ובליגה א', היא פרי מאמצים גדולים של שר התרבות והספורט חילי טרופר, אנשי ונשות המשרד, יחד עם ההתאחדות לכדורגל. שר התרבות והספורט הוביל מאבק בלתי מתפשר לטובת הצלת עונת 2020/21, ולשמחת כולם הדבר הניב תוצאות. אני שמח על כך שלפעילות הבינלאומית, ברמת הנבחרות והקבוצות, יצטרפו עתה גם העוסקים והעוסקות במלאכה בליגת הנשים ובליגה א', ואמשיך לפעול לחידוש אימונים מהיר ככל האפשר בכלל הכדורגל הישראלי. מלות הערכה מקרב לב גם לשר הבריאות, יולי אדלשטיין, לאנשי המשרד ובעיקר לפרופסור איתמר גרוטו, על הבנת ייחודיות הענף, החשיבות בהשבתו לפעילות וההכרה בתרומתו לחברה הישראלית דווקא בימים אלה. עלינו ועל המועדונים לגלות אחריות גדולה להקפדה על מתווה הפעילות, זאת כדי להבטיח חזרה מוקדמת ככל האפשר של כלל הליגות.

"אנחנו רואים חשיבות עליונה בחזרה מיידית לאימונים בגילי הילדים והנוער ומכוונים מאמץ גדול בנושא. מדובר בעשרות צעירים וצעירות פעילים, מאות בעלי מקצוע, שאין כל הצדקה למנוע מהם את העיסוק בספורט ולסכן את קיומה של העונה. הדברים אמורים גם לגבי הליגות החובבניות ב'-ג' בגברים ובנשים, וההתאחדות תציג מתווים ריאליים לחידוש מידי של הפעילות.

"נכונו לנו עוד לא מעט אתגרים ושיתוף הפעולה בין כלל הגורמים הוא מפתח חיוני מאין כמותו לצלוח אותם תוך שמירה על ספורטיביות, מקצועיות ובריאות טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully