וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "עדיין לא יודעים מי יעמוד לרשותנו נגד סלביה פראג"

עודכן לאחרונה: 16.10.2020 / 13:20

אחרי שמספר שחקנים ואנשי צוות נכנסו לבידוד, בקבוצה לא עדיין לא בטוחים מי מהם יהיה בסגל למשחק בחמישי בליגה האירופית. אבוקסיס ישוב בראשון, בקבוצה ניסו להזיז את המשחק מול מכבי תל אביב, אך התרצו

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

בהפועל באר שבע לא אהבו את החלטת המנהלת לשבץ להם את משחק הליגה מהמחזור החמישי מול מכבי תל אביב כבר ביום ראשון הבא. מדובר במשחק שיוקדם ל-25 בחודש מה שייצור עומס על הקבוצה שבעוד שישה ימים צריכה לשחק מול סלביה פראג בפתיחת הליגה האירופית. בהפועל באר שבע לא אהבו את השיבוץ כיוון שהקבוצה תתחיל להתאמן עם סגל מלא רק ביום שני הקרוב בשל כמות הנדבקים הגדולה בקורונה. המשמעות היא שביום חמישי בליגה האירופית תשחק הקבוצה אחרי התפרצות הקורונה שחוותה ושלושה ימים אחרי זה תשחק משחק ליגה מול מכבי תל אביב. במועדון הבינו שהמנהלת מתעקשת על קיום המשחק מול מכבי תל אביב ב-25 באוקטובר ולכן החליטו לבסוף לוותר ולזרום עם זה אף שזה רחוק מלהיות אידיאלי.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער שרון אביטן ממשיך להעביר את האימונים בהיעדר יוסי אבוקסיס וצוותו, כשהמאמן צפוי לשוב לאימונים ביום ראשון. אתמול חזר להתאמן דוד קלטינס שיצא מבידוד והיום אמור להתייצב לואי טהא אחרי שאמש היה אמור לנחות מסקוטלנד אחרי ששהה בבידוד בחדרו במלון הנבחרת בשל הקורונה. בתחילת השבוע הבא יחזרו להתאמן ז'וזואה ומריאנו בראיירו שמושבתים בשל הקורונה כבר למעלה משבוע ואז גם יחזרו לאימונים אליניב ברדה ומאור מליקסון.

שחקן הפועל באר שבע, דוד קלטינס, מול שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. דני מרון
חזר לאימונים. קלטינס/דני מרון

רגע לפני המפגש מול סלביה בחמישי, בהפועל באר שבע עדיין לא יודעים מי יהיה בסגל להתמודדות.

"אוהדים יקרים, עניין הקורונה והחולים בקבוצה העסיק והטריד את כולנו ולכן לקראת סוף השבוע ננסה לעשות קצת סדר", נמסר בהודעה רשמית של הקבוצה. "אתמול שבו לאימונים אנשי צוות ושחקנים ראשונים שסיימו את תקופת הבידוד. את האימון ביום ראשון צפוי להעביר מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס. אחרוני השחקנים ואנשי הצוות שנדבקו בנגיף הקורונה צפויים לחזור לאימונים עד יום שני הקרוב (19.10). כולם מרגישים טוב והם ללא סימפטומים".

עוד נכתב בהודעה: "החזרה לאימונים תתבצע תחת בקרה של הצוות הרפואי והצוות המקצועי, כדי להבטיח את שלומם של השחקנים. רופא המועדון מלווה באופן צמוד את חזרת כל אחד מאנשי הצוות/השחקנים לפעילות, לאחר קבלת אישורים מתאימים ממשרד הבריאות. בתוך כך, יתבצעו בדיקות רפואיות ואומדן כושר גופני. לפיכך, בשלב זה לא נוכל עדיין לעדכן מי מהשחקנים יהיו כשירים למשחק מול סלביה פראג. ביום שלישי, ה- 20.10 נקיים בדיקת קורונה לכלל אנשי המועדון, כמתחייב מפרוטוקול אופ"א. אנו כמובן נעדכן בכל התפתחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully