וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הביקורות: וילי רוטנשטיינר לא מתכנן לשנות מערך בנבחרת ישראל

16.10.2020 / 6:47

המאמן מרוצה מהרבה דברים שראה במשחקים האחרונים וימשיך עם שלושה שחקנים בקו האחורי. גולסה קנה לעצמו מקום מרכזי, גם לביא, אבו פאני וארד העלו את המניות שלהם אצל המאמן הלאומי

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי אחרי השלושער שכבש מול סלובקיה/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תמשיך לשחק באותו מערך גם בחודש הבא במשחקים מול צ'כיה וסקוטלנד שיסיימו את קמפיין ליגת האומות. המאמן וילי רוטנשטיינר לא יעבור לשחק בקו של ארבעה בהגנה עם שני בלמים מאחר שבתפיסת העולם שלו, הנבחרת בכלל משחקת רק עם שלושה שחקנים בקו האחורי כשהוא נותן לשחקני הכנף הנחיה לתקוף הרבה על הקו. רוטנשטיינר מרוצה מהרבה דברים שראה במשחקי הנבחרת והוא לא צפוי לשנות את דרכו למרות לא מעט ביקורות מסביב.

שחקן שקנה לעצמו מקום מרכזי ושיפר מאוד את מעמדו הוא אייל גולסה שלא היה בתקופה שרוטנשטיינר עבד עם אנדי הרצוג. גולסה שיחק מצוין שלשום והאוסטרי צפוי לבנות עליו גם לחודש הבא. גם נטע לביא, מוחמד אבו פאני ועפרי ארד העלו את המניות שלהם אצל המאמן הלאומי.

שחקן נבחרת ישראל אייל גולסה מול שחקן נבחרת סקוטלנד קאלום מקגרגור. Ian MacNicol, GettyImages
רוטנשטיינר צפוי לבנות עליו גם בחודש הבא. גולסה/GettyImages, Ian MacNicol

מי שיהיו תחת מעקב עד הזימונים הבאים הם השחקנים שלא הוזמנו לשלושת המשחקים האחרונים בשל העובדה שנדבקו בקורונה. מדובר בדור פרץ, טאלב טוואטחה, דן גלזר, יונתן כהן ודן ביטון. כל החמישה לא היו חלק מהנבחרת בשבוע שעבר מאז המשחק בסקוטלנד, אבל המאמן מתכוון לעקוב אחרי המשחקים שלהם וצפוי לזמן את כולם או חלק מהם על פי היכולת שלהם.

בהתאחדות לכדורגל המשיכו לטעון שהכול פתוח לגמרי באשר לעמדת המאמן אחרי סיום קמפיין ליגת האומות ושסיכוייו של רוטנשטיינר טובים בדיוק כמו אלה של המועמדים האחרים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully