וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שוב האימונים, שלוש המשימות הדחופות שנותרו למנהלת

16.10.2020 / 6:46

אחרי שקבוצות ליגת העל שבו להתאמן, במנהלת הליגה עומלים על רשת ביטחון, מתווה אופ"א והשבת אימוני הליגה הלאומית

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אחרי שהחזירו שלשום (רביעי) את אימוני קבוצות ליגת העל וקבעו כי ב-31 באוקטובר, בעוד כשבועיים, תחזור הליגה, הציבו לעצמם ראשי המנהלת שלוש משימות עד סוף החודש. הראשונה והקרובה ביותר היא להחזיר ביום שני ואולי אף כבר ביום ראשון את פעילות 16 קבוצות הליגה הלאומית שלא הורשו לחזור להתאמן שלשום.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. ברני ארדוב
קבוצות יחויבו לשחק כל עוד יש להן 13 שחקנים בסגל? דור פרץ ואבי ריקן/ברני ארדוב

אם אכן ייצאו לדרך אימוני הקבוצות מחרתיים או לכל המאוחר ביום שני, רוצים במנהלת להתחיל לשחק בליגה השנייה בתחילת נובמבר. משימה שנייה וחשובה היא לסגור סופית עם משרד הבריאות את מתווה אופ"א לקבוצות שמשמעותו גם אם קיימת התפרצות קורונה במועדון כדורגל, מקיימים משחקים בתנאי שיש 13 שחקנים בריאים.

במשרד הבריאות נתנו אישור עקרוני לכך, אבל עדיין אין חותמת סופית ולכך שואפים במנהלת משתי סיבות עיקריות. הראשונה היא שהדבר יגרום לקבוצות להקפיד על שמירת הנהלים בידיעה שגם אם יש להן מספר מאומתי קורונה, המשחקים יתקיימו והשנייה היא כמובן הצורך להניע את גלגלי הליגה ולא להגיע למצב שבכל מחזור יהיו כמה משחקים שיבוטלו כמו שקרה במחזור השלישי שאחריו יצאה הליגה להפסקת הסגר.

המשימה השלישית של המנהלת היא להשיג עד תחילת החודש הבא מקדמות בגובה 30 אחוז מרשת הביטחון שהובטחה על ידי משרד האוצר. יש כבר חלק מהאישורים לאותו סכום בגובה של 75 מיליון שקל, שאמור לעבור לקבוצות ובמנהלת לוחצים שסכום של 20 מיליון שקל בקירוב יועבר על ידי משרד הספורט לקבוצות בתוך שלושה שבועות לכל היותר. במנהלת מבינים שהקבוצות קורסות מהיעדר תזרים כספי ומדובר במשימה שחייבים להשלים בהקדם.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully