וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום יוגש נגד מארגן הטיסה של אמיליאנו סאלה

דיוויד הנדרסון (66) מואשם על ידי רשות התעופה האזרחית בבריטניה כי נהג ברשלנות בכל הקשור לטיסה שגבתה את חיי הכדורגלן המנוח

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

רשות התעופה האזרחית בבריטניה ה-CAA הכריזה אתמול (חמישי) כי יוגש כתב אישום נגד האדם אשר אירגן את הטיסה בה נכח אמליאנו סאלה בינואר 2019, שכזכור הסתיימה בהתרסקות טרגית שגבתה את חיי הטייס והכדורגלן עצמו. יו"ר ה-CAA ריצ'רד סטיבנסון מסר כי הארגון בראשו הוא עומד "הגיש כתב אישום כנגד דיוויד הנדרסון בעקבות הפרות הקשורות לתאונה הקטלנית במטוס נוסעים קל שהיה בדרכו לאנגליה בינואר 2019".

הנדרסון, בן 66, שתיווך בארגון הטיסה עליה עלה סאלה, מואשם בכך שהתנהל בצורה "רשלנית". מסיבה זו הוא יעמוד בפני שופט בעיר קרדיף שבווילס, כשתאריך הדיון בעייניו נקבע ל-26 באוקטובר, זאת לאחר שעמד כבר לדין בבית משפט בריטי בסוף חודש ספטמבר האחרון. "אמו של סאלה ראויה וצריכה לשמוע את האמת בנוגע למה שקרה לבנה", אמרו בתגובה עורכי דינה של מרסדס טפארל, אמו של הכדורגלן המנוח.

אמיליאנו סאלה, קרדיף סיטי. GettyImages
"לאמו מגיע לדעת את האמת". אמיליאנו סאלה מונצח על ידי קארדיף/GettyImages

אמיליאנו סאלה נרכש על ידי קארדיף מנאנט הצרפתית תמורת 17 מיליון יורו בתחילת שנת 2019. השחקן עלה על טיסה פרטית כשמלבדו רק הטייס נכח במטוס הקל. לפי חקירה של המשרד הבריטי לחקירת תאונות תעופה (AAIB) קבע כי הטייס איבד שליטה במטוס בזמן שניסה לבצע תמרון במהירות גבוהה מידי, כשההערכה היא שניסה להתמודד עם תנאי מזג אוויר קשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully