וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדמת הבמה: טיירון לו סיכם כמאמן הקליפרס לחמש שנים

המאמן שזכה עם קליבלנד באליפות ב-2016 לאחר שהחליף את דייויד בלאט, קודם מעמדת העוזר בעקבות עזיבתו של דוק ריברס. עוזרו יהיה צ'ונסי בילאפס

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

אדריאן ווז'נאוסקי מדווח הערב (חמישי) כי טיירון לו סיכם את תנאיו בלוס אנג'לס קליפרס וצפוי לאמן את הקבוצה בחמש השנים הקרובות. לו שימש כעוזרו של דוק ריברס בקליפרס החל מ-2019 ולאחר שהאחרון עזב את תפקידו בסיום ההפסד לדנבר נאגטס בחצי גמר המערב לאחר שהוליכה 1:3 בסדרה אך הודחה בסופו של דבר לאחר שלושה הפסדים רצופים ו-4:3 כואב.

זו הקדנציה השנייה של לו בקליפרס, כשלראשונה יהיה המאמן הראשי בקבוצה לאחר שגם בשנים 2013-2015 הועסק בקליפרס כעוזר מאמן. ב-2015 מונה לעוזרו של דייויד בלאט בקליבלנד קאבלירס, ובאמצע עונת 2015/16 החליף את הישראלי בתפקידו, וזכה עם הקאבס ולברון ג'יימס באליפות היסטורית ובלתי נשכחת לאחר ניצחון 3:4 על גולדן סטייט בסדרת הגמר. בשתי העונות שלאחר מכן שב עם הקבוצה לגמר, אך הפסיד פעמיים לווריירס בסדרת הגמר, ועזב את הקבוצה ב-2018.

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
קודם לעמדת המאמן הראשי. טיירון לו/AP

עוזרו של לו צפוי להיות שחקן העבר צ'ונסי בילאפס, שזכה כשחקן באליפות ה-NBA עם דטרויט פיסטונס ב-2004. מאזנו של טיירון לו כמאמן ראשי עומד על 128 ניצחונות ליגה אל מול 83 הפסדים בסך הכול, כשבפלייאוף מחזיק לו במאמן חיובי של 20:41.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully