וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: צמדים למולר ולבנדובסקי, באיירן מינכן הביסה 1:4 את ארמיניה בילפלד

האלופה לא התקשתה מול העולה, הפולני עם שערים מול כל קבוצות הבונדסליגה. 0:1 לדורטמונד על הופנהיים ודאבור, לייפציג בפסגה

תקציר: חגיגה גרמנית, מחזור רביעי/ספורט 1

אחרי פגרת הנבחרות, המחזור הרביעי בבונדסליגה נפתח היום (שבת) עם שבעה משחקים. בורוסיה דורטמונד הצליחה להשיג 0:1 בחוץ מול הופנהיים, ר.ב. לייפציג המוליכה ניצחה 0:2 את אוגסבורג והרטה ברלין המאכזבת הפסידה 2:0 בבית לשטוטגרט. באיירן מינכן במקום השני אחרי 1:4 על ארמיניה בילפלד. בורוסיה מנשנגלדבאך ספגה בדקה ה-85 וסיימה ב-1:1 ביתי ומאכזב מול וולפסברג, שאחרי ארבעה משחקים היא עם ארבע תוצאות תיקו.

רוברט לבנדובסקי עם תומאס מולר שחקני באיירן מינכן. רויטרס
כל אחד עם צמד ובישול. רוברט לבנדובסקי עם תומאס מולר/רויטרס

ארמיניה בילפלד - באיירן מינכן 4:1

ניצחון שלישי העונה לאלופה, שלא התקשתה במפגש הראשון שלה עם העולה החדשה מאז 2009. תומאס מולר קיבל בישול מההגנה בדקה השמינית ורוברט לבנדובסקי ירה את השני בדקה ה-26, לפני שהשלים צמד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. הסקורר הפולני השלים בכך שערים מול כל 18 הקבוצות שנמצאות כיום בבונדסליגה (כולל מול באיירן כמובן, בימיו בדורטמונד) ובדקה ה-51 גם הוסיף בישול למולר שחגג צמד משלו. ריטסו דואן היפני צימק במהלך יפה בדקה ה-58 וציין שער בכורה בבונדסליגה, כשבאיירן סיימה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של קורנטן טוליסו בדקה ה-76.

צפו בתקציר ה-1:4 של באיירן

תקציר: ארמיניה בילפלד - באיירן מינכן 4:1/ספורט 1
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הולאנד עם פרגון נהדר בשער של רויס/רויטרס

הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 1:0

הצהובים-שחורים היו רחוקים מלהרשים ובאופן כללי היה משחק לא מלהיב במיוחד, בין היתר בגלל שארלינג הולאנד שחזר מפגרת הנבחרת לא פתח ונכנס כמחליף (גם בישל את שער הניצחון). למרות זאת, בורוסיה דורטמונד הצליחה לנצח את הופנהיים בחוץ לראשונה מאז 2012 ומנצחת אותה לראשונה מאז דצמבר 2017 בליגה בכלל. הקבוצה של לוסיאן פאבר שיפרה את מאזנה לתשע נקודות. הופנהיים נאלצה להסתדר ללא ה-כוכב שלה והאיש שכבש רביעייה מול דורטמונד במחזור הסיום של העונה שעברה, אנדריי קרמאריץ', וזה ניכר מאוד. מונס דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-79.

דקה 4: הופנהיים הייתה צריכה לעלות ליתרון אחרי מסירת רוחב של רוברט סקוב, אבל מיאט גאצ'ינוביץ' בעט מארבעה מטר החוצה איכשהו.

דקה 35: ג'יו ריינה פרץ לרחבה משמאל ועבר כבר את השוער אוליבר באומן ובעט מזווית קשה אל השער, סקוב הציל לפני שהכדור נכנס. סוף סוף התקפה של דורטמונד.

דקה 38: ריינה הגביה קרן מימין, מונייה עלה גבוה ונגח אבל נעצר במשקוף.

דקה 77: שער! ריינה נגח קדימה לעבר הולאנד, שפרגן בצורה נהדרת לרויס והוא מול שער ריק גלגל פנימה את ה-0:1 של דורטמונד. הולאנד קצת נפצע ברגלו אחרי השער, אבל חזר לשחק.

דקה 79: מונס דאבור נכנס כמחליף במקום איחלס בבו.

צפו בתקציר של בורוסיה דורטמונד

תקציר: הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 1:0/ספורט 1

אוגסבורג - ר.ב. לייפציג 2:0

השוורים השיגו ניצחון שלישי בארבעה מחזורים ויסיימו גם את המחזור הזה במקום הראשון כשהם מנחילים לאוגסבורג הפסד ראשון. על הדרך לייפציג גם כבשה את אחד השערים הכי יפים שראינו בסוף השבוע באירופה וכנראה גם נראה בתקופה הקרובה עם הפצצה של יוסוף פאולסן בדקה ה-66. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן תגיע מעודדת למשחק הביתי מול בשאקשהיר בליגת האלופות במהלך השבוע.

דקה 45: שער! האורחת עולה ליתרון 0:1. דני אולמו הגביה מימין ודווקא אנחליניו המשיך בנגיחה פנימה. ביצוע כל ספרדי.

דקה 66: שער! וואוו איזה ביצוע ענק של יוסוף פאולסן. החלוץ הדני, שרק נכנס כמחליף באותה דקה, קיבל מסירת לגובה מאולמו ובעט עם רגל שמאל החלשה שלו מהאוויר פצצה אל החיבורים הרחוקים. איזה שער נהדר ו-0:2 ללייפציג.

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
איזה גול נדיר. פאולסן/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסבורג 1:1

כשהזאבים משחקים זה תמיד נגמר ללא הכרעה. וולפסבורג, שידועה בעונות האחרונות כקבוצה שרבים ממשחקיה מסתיימים בתיקו, סיימה בתיקו רביעי בארבעה מחזורים אחרי שוואוט וחהורסט כבש שער כשניצל טעות בהגנה ובעט פנימה בדקה ה-85. עוד לפני כן יונס הופמן סידר לגלדבאך יתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-78 אחרי שקואן קסטלס הכשיל ברחבה את מרכוס תוראם. גלדבאך עם פתיחת עונה די צולעת ורק עם חמש נקודות מ-12 אפשריות. במהלך השבוע מחכה לה מפגש עם אינטר בחוץ ואם היא לא רוצה לחטוף שם בראש, היא חייבת להיראות הרבה יותר טוב.

צפו בתקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסבורג 1:1

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסבורג 1:1/ספורט 1
יוסיפ ברקאלו שחקן וולפסבורג מול מרכוס תוראם שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. Frederic Scheidemann, GettyImages
גלדבאך תהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב מול אינטר. ברקאלו עובר את תוראם/GettyImages, Frederic Scheidemann

משחקים נוספים

פרייבורג - ורדר ברמן 1:1
לפרייבורג: פיליפ לינהארט (16), לוורדר ברמן: ניקלאס פולקרוג (25 בפנדל)

הרטה ברלין - שטוטגרט 2:0
לשטוטגרט: מארק-אוליבר קמפפ (9), גונסאלו קסטרו (68)

מיינץ - באייר לברקוזן 1:0
ללברקוזן: לוקאס אלאריו (30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully