וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: פרד דין, חבר היכל התהילה של ה-NFL, נכנע למחלה

עודכן לאחרונה: 15.10.2020 / 18:44

דין בן ה-68, שזכה פעמיים בסופרבול עם הפורטי ניינרס, הלך לעולמו בעקבות סיבוכים של הקורונה. גם מתאו גנדוזי נדבק, יותר מ-30 חיוביים בסרייה A

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

כדורגל

* בדיקות הקורונה שעבר מתאו גנדוזי במסגרת הנבחרת הצעירה של צרפת, חזרה חיובית. הקשר שהושאל מארסנל להרטה ברלין ביום האחרון של חלון ההעברות, לא סובל מסימפטומים, אבל יישאר בבידוד ב-10 הימים הקרובים. הוא ענד את סרט הקפטן במשחקים נגד ליכטנשטיין וסלובקיה.

* בעקבות העלייה בתחלואה בצפון צרפת ולאור הנחיית הרשויות, הדרבי בין ליל ללאנס ביום ראשון ייערך ללא קהל. מתחילת העונה התירו בצרפת להכניס עד 5,000 צופים באצטדיונים בליגה הבכירה.

* מאות חברים בארגוני האולטראס של קבוצות כדורגל והוקי קרח בצ'כיה, מתכננים מחאה בעקבות החלטת הממשלה להפסיק את הפעילות בליגות המקומיות. ההפגנה אמורה להתקיים ביום ראשון במרכז פראג והמארגנים שלה קראו לאוהדים להגיע ללא סימנים מזהים של הקבוצות כדי לא ליצור חיכוכים.

במקביל להפגנת האוהדים, יתקיימו מחאות נוספות ברחבי המדינה. למרות ההצהרות שההפגנות הן א-פוליטיות, הבחירה בתאריך 18 באוקטובר - יום הצהרת העצמאות של צ'כוסלובקיה השלמה לפני 102 שנה - היא כנראה רמז לכך שבארגון משתתפים גופים ימניים. יש לציין שרוב ארגוני האולטראס בצ'כיה מזוהים עם הימין הקיצוני הפוליטי.

* ססאולו היא הקבוצה התורנית באיטליה שהודיעה על שחקן חיובי לקורונה - המגן הימני ג'רמי טוליאן. מה שמעלה את מספר הכדורגלנים הנדבקים בסרייה A כרגע ליותר מ-30. כמובן שהוא צפוי לעלות ביומיים הקרובים.

* בגרמניה, משחק הבונדסליגה2 בין אוסנברוק לדרמשטאדט שהיה אמור להתקיים ביום ראשון, נדחה ל-28 באוקטובר. באוסנברוק התגלו שני שחקנים חיוביים ורוב שחקני הסגל נשלחו לבידוד.

מתאו גנדוזי, שחקן נבחרת צרפת. Soccrates Images, GettyImages
ללא תסמינים. גנדוזי/GettyImages, Soccrates Images

ענפים נוספים

* פרד דין, חבר היכל התהילה של ה-NFL, נכנע למחלת הקורונה והלך לעולמו בגיל 68. דין נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים שידעה ליגת הפוטבול האמריקנית בעשור שלו ב-NFL (1975 עד 1985) והוא זכה בסופרבול פעמיים עם סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. הוא חיכה להיכנס להיכל התהילה במשך 17 שנה, לפני שזכה לכבוד ב-2009. חברו דווייט היקס הודיע: "צר לי לבשר כי פרד הלך לעולמו לאחר סיבוכים של הקורונה. תנחומיי לרעייתו פאם ולמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully