וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמלטים, גרסת הטניס: מבצע הבריחה של סם קוורי ומשפחתו מרוסיה

הטניסאי ואשתו נמצאו חיוביים לקורונה בסנט פטרסבורג. כשהבינו שהם ייאלצו להתאשפז בבית חולים מקומי, הם הזמינו מטוס פרטי ועברו את הגבול. כעת הם "מסתתרים" בדירת AirBNB במדינה שכנה ומחכים עד שיעבור זעם. ויעברו הסימפטומים

טוני נדאל בוכה אחרי הזכייה של רפאל נדאל ברולאן גארוס/מתוך טוויטר

הטניסאי הוותיק סם קוורי, אחראי לסיפור הפיקנטי של עולם הטניס ביממה האחרונה, אחרי שניהל מבצע בריחה של ממש מרוסיה - והצליח להרתיח את הנהלת ה-ATP ואת מערכת הבריאות המקומית.

האמריקני בן ה-33 הגיע לרוסיה לפני כמה ימים כדי להשתתף בטורניר סנט פטרסבורג, כשהוא מלווה באשתו אבי ובבנם בן השמונה חודשים, פורד. ההורים עברו בדיקות קורונה שגרתיות ושניהם קיבלו תוצאות חיוביות. קוורי כמובן פרש מהטורניר, ובמקביל, הוא ואשתו קיבלו הוראה להישאר בבידוד בן 14 יום בבית המלון היוקרתי "ארבע העונות" בסנט פטרסבורג, בו הם התמקמו אחרי שנחתו. עד כאן הכול טוב ויפה.

קוורי ואשתו לא גילו כל התנגדות להישארות בבידוד, אלא שקצת לאחר מכן, הטניסאי קיבל שיחת טלפון מנציג של שירות הבריאות ברוסיה ובה הוסבר לו שרופא יגיע לבדוק אותו ואת משפחתו. אם אותו רופא יבחין בסימפטומים של מחלה - כך הוסבר לטניסאי האמריקני - הוא ו/או אשתו ייאלצו להתאשפז בבית חולים בעיר.

קוורי ואשתו ככל הנראה פיתחו סימפטומים לקורונה והבינו לאן מובילה הדרך. הם החליטו שבשום פנים ואופן הם לא מוכנים להיות מאושפזים בבית חולים ברוסיה, בטח לא כשהמשמעות היא שעליהם להיות מרוחקים מפורד בן השמונה חודשים. בשלב הזה קוורי החליט לברוח.

סם קוורי, טניסאי אמריקני. Quinn Rooney, GettyImages
צפוי לספוג עונש חמור. קוורי/GettyImages, Quinn Rooney

הטניסאי הצליח להזמין טיסה במטוס פרטי והתמקמם ביחד עם אשתו ובנו בשורה האחרונה - מרוחקים ככל שניתן מהטייס. לפי העיתונאי בן רות'נברג, משפחת קוורי נחתה באחת המדינות באזור, שלא נדרשת בדיקת קורונה כדי להיכנס אליה. שם המדינה נותר חסוי. הם "מסתתרים" בדירה ששכרו ב-AirBNB וישהו בה עד שיחלימו מהנגיף.

בהנהלת ה-ATP רותחים על האמריקני ומתכננים להעניש אותו בחומרה. הוא עלול לספוג קנס שנע סביב 100 אלף דולר ואולי גם השעייה ארוכה. אם אכן יורחק לזמן ארוך, לא בטוח שהטניסאי בן ה-33 יחזור לאחר מכן.

בהודעה של ה-ATP נכתב: "אנחנו מודעים לתקרית בה אחד השחקנים הפר את ההנחיות בטורניר סנט פטרסבורג באופן חמור. שמירה על הנהלים וההנחיות היא קריטית כדי שאפשר יהיה להמשיך לקיים טורנירים. אנחנו מתייחסים לעניין הזה ברצינות רבה ונפתחה חקירה בנושא".

קוורי דורג בשיאו במקום ה-11 בעולם וכעת הוא מדורג 49. הוא נודע בחבטות ההגשה האדירות שלו והגיע לחצי גמר טורניר ווימבלדון ב-2017 ולרבע גמר אליפות ארה"ב באותה שנה. הוא זכה ב-10 טורנירים בקריירה, כאשר החשובים ביניהם עם טורניר ממפיס ב-2010 ואליפות מקסיקו ב-2017, שם גבר בגמר על רפאל נדאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully