וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל שלא היה קהל... כדי שישרוק בוז לנבחרת סלובקיה"

ביקורת חריפה בסלובקיה אחרי ההפסד לישראל: "משחק הגנה מביש, הפסדנו לשחקן ששיחק ב-5 השנים האחרונות בסין האקזוטית". המאמן הפאל יקבל הזדמנות אחרונה

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

תחושות קשות בסלובקיה אחרי ההפסד 3:2 לישראל בטרנבה, במשחק בו הנבחרת המקומית כבר הוליכה 0:2. המאמן פאבל הפאל סופג אש כבר תקופה ארוכה, אבל אתמול (רביעי) לא עמד על הקווים בגלל שנמצא חיובי לנגיף הקורונה ולכן אולי ניצל מחלק מהביקורת החריפה.

סלובקיה עלתה בעור שיניה למשחק על העפלה ליורו 2020, נגד צפון אירלנד בחוץ ב-12 בנובמבר, וזו כנראה תהיה ההזדמנות האחרונה של הפאל המושמץ להציל את משרתו. אם הסלובקים היו מפסידים לאירלנד בפנדלים בחצי הגמר בשבוע שעבר, כנראה שהמאמן היה מפוטר אחרי ההפסד אמש לישראל. "חבל שאין קהל במגרש. כדי שישרוק לנבחרת בוז", אמר הפרשן הפרשן לובוש הלאבנה.

"זה נורא, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד יתרון כזה במשחק כל כך חשוב", אמר מארק האמשיק שכבש את השער הראשון, "בדקות הפחות טובות שלנו, היינו צריכים לתת יותר לב ונשמה. זה פשוט לא יכול לקרות. זה הפסד מר, נורא, אני מאוד מאוכזב".

ערן זהבי, נבחרת ישראל, חוגג. שחקני סלובקיה מאוכזבים ברקע. רויטרס
אכזבה גדולה. זהבי כובש, הסלובקים מתוסכלים/רויטרס

הפרשנים בסלובקיה ביקרו את משחק ההתקפה של הנבחרת אחרי שני משחקים בהם הנבחרת לא כבשה (0:0 נגד אירלנד וניצחון בפנדלים, והפסד 1:0 לסקוטלנד), אבל אתמול הטענות היו להגנה.

ב-Sport כתבו: "אם ישראל הייתה מנצחת בהפרש של יותר משער, אף אחד לא היה יכול להגיד שזה לא מוצדק. ההגנה שלנו הייתה מבישה. מדהים כמה שטח היה לישראלים באזור הרחבה ובתוכה. שחקני ההגנה שלנו היו סטטיים, בחלק האחורי שלנו שרר כאוס. כל איבוד במרכז המגרש הוביל לאיום על השער. ערן זהבי, ששיחק ב-5 השנים האחרונות בסין האקזוטית, כבש נגדנו שלושער".

הבלמים דניס ואוורו ומרטין ואליינט קיבלו ציונים 3 ו-4 בהתאמה וגם המגן השמאלי רוברט מזאן קיבל 3. "שיתוף הפעולה של הבלמים היה לא טוב, הם לא הסתדרו אחד עם השני ומרכז ההגנה של סלובקיה היה בלגן אחד שלם", כתבו בתקשורת המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully