וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן מאותת לקומאן: "דשאן יודע מה העמדה הנכונה שלי במגרש"

אחרי שכבש ב-1:2 של צרפת על קרואטיה, חלוץ ברצלונה במסר למאמנו וחבריו לקבוצה: "נהנה מהאמון בנבחרת". קורטואה: "הזאר עומד להתפוצץ"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

אנטואן גריזמן שוב פורח בנבחרת צרפת, ושוב זה מבליט את ההבדלים הגדולים ביכולתו כשהוא לובש את המדים של ברצלונה. החלוץ כבש שער מצוין ב-1:2 של הטריקולור על קרואטיה, עלה למקום החמישי בטבלת כובשי כל הזמנים של הנבחרת עם 32 שערים, ובסיום העביר מסר עקיף למאמן בארסה רונאלד קומאן.

"דשאן יודע מה העמדה הנכונה שלי במגרש", אמר גריזמן. "אני מנצל את הסיטואציה הזו, את המיקום שלי, את הביטחון שהמאמן והחברים לנבחרת נותנים בי".

גריזמן הוסיף ש"זה היה משחק קשה, לא מאוד נעים לצפייה, לא נעים מאוד למשחק, במשטח קשה. אבל אנחנו יודעים איך לסבול ולנצח, ואני שמח שעשינו את זה".

דשאן מתח בשבועות האחרונים ביקורת על רונאלד קומאן, שמרבה להשתמש בגריזמן בעמדה צדדית ופחות קרובה לשער. פתיחת העונה של גריזמן בברצלונה אכן לא מרשימה במיוחד, אבל בנבחרת זו אופרה אחרת.

"אנטואן שחקן נפלא. אני שמח על השער שהוא כבש היום ועל היכולת שהוא מציג בנבחרת. ברצלונה? אני משתדל להתעסק אך ורק במה שקורה במשמרת שלי", אמר המאמן.

אנטואן גריזמן חוגג עם קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת. רויטרס
שחקן אחד בנבחרת, שחקן אחר בברצלונה. גריזמן חוגג אמש/רויטרס

כוכב נוסף שלא מוצא את עצמו בספרד ופורח בנבחרת, הוא אדן הזאר. שחקן הכנף אמנם לא שותף אמש בניצחון 1:2 של בלגיה על איסלנד בשל פציעה, אבל חברו לנבחרת בלגיה ולריאל מדריד, טיבו קורטואה, משוכנע שהוא יחזור לשיאו בקרוב.

"הוא עומד להתפוצץ. זה יקרה בקרוב מאוד", הבטיח קורטואה. "אני משוכנע שעוד נראה את אדן הזאר המוכר והטוב בריאל מדריד. הוא מאוד רוצה את זה, ובטוח שהוא מסוגל לזה. לפני הפציעה שלו הוא הציג יכולת טובה, אבל סבל מחוסר מזל. זה לא קל, אבל הוא נראה טוב מאוד באימונים, ובטוח שיסב עוד הרבה אושר לאוהדי ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully