וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: אירוע הפרובול לא יתקיים השנה

על רקע התפשטות הקורונה בארצות הברית בוטל אירוע האולסטאר של ליגת הפוטבול הבכירה, ובהנהלת הליגה כבר מחפשים חלופות

מתאגרף העבר מייק טייסון נרדם באמצע ריאיון/טוויטר

בשורה מאכזבת לחובבי ליגת הפוטבול הטובה בעולם: ה-NFL הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי כי משחק הפרובול - אירוע האולסטאר השנתי של הליגה - לא יתקיים השנה. בליגה התעקשו כי האירוע "לא בוטל לגמרי" והבטיחו כי הם ינסו למצוא אירועים ופעילויות חלופיות לאירוע החגיגי, אך מההודעה, שעלתה באתר הרשמי של הליגה, לא היה ברור מה יהיה אופי הפעילויות, מה יהיה היקפן והיכן או מתי יתקיימו.

ב-NFL הבטיחו כי ב-2022 ישוב הפרובול וייערך בלאס וגאס, והבהירו שאין להם כל כוונה לבטל את האירוע. סיבת ביטול רשמית לא נמסרה, אך ביטול האירוע מגיע על רקע ביטולים של לא מעט אירועי ספורט ברחבי ארצות הברית בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. בנוגע לפעילות אלטרנטיבית למען חובבי הענף שחררה הליגה הודעה לא ברורה: "ה-NFL תקיים לו"ז פוסט-סיזן מלא שיגיע לשיאו עם אירוע הסופרבול".

לאס וגאס ריידרס מול קנזס סיטי צ'יפס. GettyImages
אירוע הפרובול לא יתקיים/GettyImages

עם זאת, על אף שהפרובול בוטל רשימת השחקנים אשר נבחרו לאירוע תפורסם. הסיבה לכך היא שחלק מהשחקנים אשר נבחרים לאירוע מקבלים בונוס על כך בונוס בהתאם לסעיפים אשר יש בחוזיהם ובליגה רוצים לשמור על התמריץ. תחילה ניסו ב-NFL להעביר את האירוע לאורלנדו ולאחר מכן ללאס וגאס, אך כאמור בסופו של דבר בשנה הקרובה לא ייערך האירוע במתכונתו המוכרת.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully