וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הגיע לבידוד באיטליה "בטיסה מאושרת", אחותו: "הוא חולה? זה שקר"

הכוכב שנדבק בקורונה חזר לטורינו בטיסה "שאושרה על ידי גורמי הבריאות הרלוונטיים" בתקווה לשחק מול ברצלונה. קטיה אביירו רומזת לקנוניה: "זו הונאה, כריסטיאנו יפקח את העיניים של העולם כולו"

צפו בתקציר ה-3:3 בין גרמניה לשוויץ/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו מוכן לעשות הכל כדי לשחק מול ליאונל מסי וברצלונה ב-28 באוקטובר. כוכב יובנטוס, שנמצא חיובי לקורונה, החליט להפסיק את תקופת הבידוד שלו בפורטוגל ולהמשיך אותה באיטליה. CR7 שב הערב (רביעי) לטורינו, שם תקופת הבידוד עומדת על שבוע וחצי, בניגוד לתקופת בידוד של שבועיים במולדתו. לפי ההודעה של יובנטוס, "רונאלדו הגיע לאיטליה בטיסה שאושרה על ידי גורמי הבריאות הרלוונטיים", ויחל את תקופת הבידוד בטורינו.

המשמעות: אם ב-21 באוקטובר יימצא רונאלדו שלילי, הוא יוכל לעמוד לרשות הגברת הזקנה במשחק המרתק בשלב הבתים של ליגת האלופות (על פי פרוטוקול אופ"א נדרש כל שחקן שנדבק להציג שבעה ימים של תוצאות שליליות לפני שהוא רשאי לחזור לדשא). יש לציין שבתחילת הפגרה הבינלאומית כבר הפר כוכב יובנטוס את תנאי הבידוד באיטליה, לאחר שמספר אנשי צוות במועדון נמצאו חיוביים לנגיף, וייקנס לצד שישה מחבריו לקבוצה ב-1,400 יורו.

רופא פורטוגלי בשם גוסטבו טאטו בורגס, שנחשב לאחד הבכירים במדינה, צוטט באיטליה כאומר: "התמונה של רונאלדו אוכל ארוחת ערב עם כל הנבחרת אתמול... סביר להניח שבהמשך השבוע חלק מהשחקנים הללו ייצאו חיוביים גם כן".

בשל הבדיקה החיובית, לא יוכל רונאלדו לשחק במדי נבחרת פורטוגל מול שבדיה בליגת האומות הערב, כמובן, כשעל פי דיווחים מצבו טוב והוא אינו סובל מסתמינים. יתר שחקני נבחרת פורטוגל נמצאו שליליים בבדיקה שנערכה אמש.

רונאלדו יחמיץ בוודאות את משחק הליגה מול קרוטונה בעוד שלושה ימים, כמו גם את המשחק הראשון של הגברת הזקנה בליגת האלופות, בעוד שישה ימים מול דינמו קייב.

ובזמן שרונאלדו עושה מאמצים עילאיים כדי לקבל אישור לשחק, במשפחתו רומזים לקנוניה. אחותו קטיה אביירו העלתה פוסט אינסטגרם מתריס, בו רמזה שתוצאת הבדיקה של רונאלדו שקרית והסבירה מדוע היא חושבת שהקורונה היא "ההונאה הכי גדולה שהייתה מאז שנולדתי".

עוד בוואלה!

יובנטוס מוטרדת בגלל רונאלדו, ג'ורג'ינה הרגיעה: "אתה ההשראה שלי"

לכתבה המלאה
הפוסט של קטיה אביירו, אחותו של כריסטיאנו רונאלדו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אביירו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אביירו הוסיפה: "אם כריסטיאנו רונאלדו הוא זה שצריך להעיר את העולם, אז כנראה שהוא באמת מתת אל. אני מאמינה שהיום עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם שמאמינים לנגיף הזה, לבדיקות ולצעדי המניעה שננקטים, מבינים שזו ההונאה הכי גדולה שיש. עכשיו גם אני רואה את זה. כריסטיאנו חולה? זה שקר עצום. מספיק לעבוד על כל העולם. אנשים, תפקחו את העיניים שלכם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully