וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי ורגאס: "מכבי חיפה חייבת לי כסף כבר שבעה חודשים, הם לא עונים לי"

14.10.2020 / 14:05

הגארד מונצואלה שכיכב בירוקים במשך שלוש עונות ולא חזר אחרי פרוץ הקורונה האשים בציוץ את הקבוצה: "הם חייבים להיות אחראיים ולעמוד בתשלומים". חיפה הגיבה: "כל התשלומים להם היה זכאי שולמו לו. פנינו אליו אך הוא מתעלם מאיתנו"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

שחקנה של מכבי חיפה בשנים האחרונות גרגורי ורגאס, שעזב את הקבוצה במהלך העונה שעברה ולא שב עם חזרת ליגת העל מהפסקת הקורונה, תקף היום (רביעי) בצורה חריפה את הירוקים בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

"מכבי חיפה חייבת לי כסף כבר שבעה חודשים על עבודה שכבר עשיתי", כתב שחקן נבחרת ונצואלה שמשחק כיום בקלוז' הרומנית, "ההנהלה והנשיא לא מראים את הפרצוף שלהם או עונה להודעות שלי או למיילים שלי. הם חייבים להיות אחראיים ולעמוד בתשלומים כי עשיתי את העבודה שלי".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה לטענותיו של ורגאס: "כל התשלומים להם היה זכאי גרגורי ורגאס שולמו לו, עד למועד עצירת האימונים ב-15.3.20. לורגאס הוצע לחזור לשחק עם חזרת הליגה ולקבל את יתרת החוזה, אך הוא בחר שלא לעשות זאת. ניסינו מיוזמתנו ליצור קשר עם סוכנו מספר פעמים בימים האחרונים בנוגע לטענה הזו, אך הוא מתעלם מאיתנו".

ורגאס (34, 1.80) הגיע לחיפה בקיץ 2015 אחרי קריירה ארוכה בליגות בונצואלה, מקסיקו ומרכז אמריקה ומיד הפך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגת העל. בעונתו הראשונה בירוק הוביל את חיפה למקום השלישי בטבלה עם 13.9 נקודות, 6.4 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שלאחר מכן פתח בצרפת והוא שב לחיפה כדי לנסות לעזור לקבוצה להשאר בליגה אך ללא הצלחה למרות שרשם 15.4 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק. אחרי עונה בפואנלברדה הספרדית ו-ונצואלה, שב לחיפה בקיץ שעבר ורשם ב-20 משחקים 11.5 נקודות, 9.7 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully