וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאומית זועמים על מנהלת הליגות: "שבר גדול מאוד ביחסים"

14.10.2020 / 10:20

בניגוד לליגת העל, בליגת המשנה טרם קיבלו אישור לחזור לאימונים. מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי: "תהליך קבלת ההחלטות מעליב ומביך"

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

קבינט הקורונה אישר אמש (שלישי) לקבוצות ליגת העל להתאמן החל מהיום בבוקר, אולם קבוצות הליגה הלאומית עדיין מחכות. הסכמה עקרונית הושגה על חזרה לאימונים ביום שני, בכפוף לאישור הקבינט, מה שעדיין לא מרגיע את קבוצות ליגת המשנה. ראשי המועדונים יתכנסו הערב לפגישה כדי לנסות ולקבוע דרכי פעולה נוכח השבתת הליגה המתמשכת, ומה שמצטייר בעיניהם כ"נטישת" המנהלת וההתאחדות לכדורגל את הליגה וצרכיה.

אורי שרצקי, מנכ"ל הפועל ירושלים ואחד משני נציגי הליגה הלאומית במנהלת הליגות המקצועניות, אמר הבוקר: "קמנו לבוקר שחור, בו קבוצות חצי חובבניות בכדורעף, כדוריד וכדורגל נשים - בליגות שכלל לא החלו - קיבלו אישור להתאמן באופן סדיר, ואילו הליגה הלאומית בכדורגל - 16 קבוצות מקצועניות, עם עשרות שחקנים זרים, במסגרת שמעסיקה מאות עובדים במשרה מלאה בכל רחבי ישראל, ושהחלה פעילות ומשחקים כבר בחודש יולי - מושבתת לחלוטין.

"לצערנו, אחרי מה שקרה אתמול בערב, אנחנו לא מאמינים לאף הבטחה יותר. תהליך קבלת ההחלטות של כל מי שנוגע אלינו - מהמנהלת, דרך ההתאחדות לכדורגל, משרד הספורט ועד משרד הבריאות - הוא מעליב ומביך. אנחנו מוטרדים מאד מכך שמנהלת הליגות הסכימה להפריד למעשה, בפעם הראשונה, את פעילות הליגות המקצועניות בכדורגל בישראל, ומדובר בשבר גדול מאד עבורנו ביחסים מולה".

שי גולן שחקן הפועל פתח תקוה לפני עידן שמש שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ומתי הם יחזרו לשחק? שי גולן מול עידן שמש/דני מרון

שרצקי הוסיף ואמר: "מדובר במאות שחקנים, שחקנים זרים, אנשי צוות ומנהלה שעיסוקם היחיד הוא כדורגל מקצועני, אלו הדרישות מאיתנו, וכעת נגיע למצב של הפסקה של מעל שלושה שבועות בשעה שעשרות קבוצות ספורט חובבניות אחרות, בשלל ענפים המתקיימים באולמות סגורים, יתחילו להתאמן. קשה מאד יהיה לאושש את המערכות שלנו מההשבתה התמוהה הזו, גם פיזית וגם מנטלית, ואנחנו נדרוש תשובות ברורות לנוכח הקרקס שמתנהל פה - רק נקווה שנצליח לקבל אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully