וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס קרמר: "אנחנו רחוקים מהמקום שבו אנחנו צריכים להיות"

הרכז האמריקני חזר למגרשים אחרי שבעה חודשים, וקלע 12 נקודות בהופעת הבכורה שלו במדי הפועל ירושלים. עודד קטש: "עברנו תהליך תוך כדי המשחק. אהבתי את האנרגיות בקבוצה"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות/מתוך האינסטגרם של ג'יי אר סמית

הפרק הישראלי בליגה הבלקנית נפתח הערב (שלישי) בדרמה, כשהפועל ירושלים ניצחה בחוץ את מכבי ראשון לציון 96:103 בתום הארכה. אייזיאה טיילור יכול היה להעניק ניצחון לכתומים בתום הזמן החוקי, אבל קלע רק אחת משתיים ושלח את המשחק לתוספת זמן.

"פתחנו לא טוב, והיינו מפוזרים מאוד בהתקפה, אבל אפשר להרגיש שעברנו תהליך תוך כדי המשחק", אמר המאמן המנצח עודד קטש. "סיימנו את המשחק מחוברים, ואהבתי את האנרגיות של הקבוצה. זה לא התחבר לכדורסל גדול, ויש לנו תהליך ארוך לעבור כדי להגיע לשם. אנחנו צריכים עוד זמן כדי להוציא מכל אחד את המיטב".

שחקן הפועל ירושלים כריס קרמר. ברני ארדוב
"בזכות כוח הרצון". קרמר/ברני ארדוב

כריס קרמר ערך הופעת בכורה במדים האדומים, ותרם 12 נקודות ב-32 דקות. "זה ניצחון גדול", אמר האמריקני. "אנחנו צריכים להשתפר בריבאונד, כי אקיל מיצ'ל הרג אותנו מתחת לסלים [19 כדורים חוזרים]. ניצחנו בהארכה בזכות כוח הרצון. זה טוב בשביל משחק ראשון, ויש לנו על מה לבנות להמשך הדרך".

עבור קרמר, היה זה משחק ראשון אחרי יותר משבעה חודשים. "כשהעונה שעברה הסתיימה, הרגשתי שהתאוששתי ב-100 אחוזים מהפציעה. ניסיתי למצוא את האיזון בין הצורך לנוח ולעבוד על הגוף שלי. אני מרגיש טוב עכשיו, הכול יבוא עם הזמן וישתפר. אני יכול לקרוא את המצבים שבהם אנחנו נמצאים. לנצל מיסמצ'ים, לנהל את השעון, לשלוט במשחק. ההתקפה שלנו היא זו שמזינה את ההגנה".

בעוד שבועיים תפתח ירושלים את הופעותיה בליגת האלופות, כשתתארח באנקרה. "יש פה שחקנים ותיקים, שמכירים את הליגה הישראלית וליגת האלופות, והם עוזרים לנו", הוסיף קרמר. "יש לנו שחקנים שקולעים, שחקנים מגוונים, והמשימה שלנו היא להתחבר. אנחנו עדיין לא קרובים למקום שבו אנחנו צריכים להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully