וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ליגת העל בכדורגל תחודש ב-31 באוקטובר

קבינט הקורונה נתן את החותמת האחרונה לחזרה לאימונים ביום רביעי. קבוצות הלאומית ממתינות לאישור לשוב לפעילות בשבוע הבא

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

רשמית: ליגת העל בכדורגל תחזור להיות משוחקת ב-31 באוקטובר. קבינט הקורונה אישר הערב (שלישי) את הסרת ההגבלות על ספורט תחרותי בצורה שתאפשר לקבוצות ליגות העל בכדורגל וכדורסל להתאמן. מדובר בחותמת סופית להחלטה שהתקבלה אתמול, ולפיה הקבוצות יוכלו לשוב להתאמן החל ממחר. בינתיים רק קבוצות ליגת העל הוחרגו. לגבי קבוצות הלאומית הושגה הסכמה על חזרה לאימונים ביום שני, בכפוף לאישור של קבינט הקורונה.

השחקנים יחויבו להקשחת הבידוד הביתי, כאשר הפעם גם המאמנים חייבים לעמוד בהנחיה לפיה היציאה מהבית תהיה אך ורק לאימונים ולמשחקים. עדיין לא הוחלט סופית האם המאמן יצטרך לעטות מסיכה כשהוא על הדשא. בנוגע לשופטים, נכון לרגע זה, הם עדיין יהיו רשאים לעבוד בעבודות הפרטיות שלהם בזמן קיום המשחקים.

אורי מגבו עם עידן ורד שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הכדורגל חוזר/ברני ארדוב

המטרה החשובה ביותר שעמדה לעיני מנהלת הליגות לכדורגל היא החזרת המשחקים החל מסוף השבוע של ה-31 באוקטובר - מטרה בה היא עמדה. חלק מהקבוצות שלחו מסרים כאלה ואחרים כי יהיה להן קשה להתכונן בזמן כל כך קצר, אבל במנהלת הבהירו בשיחה עם וואלה! ספורט כי לא תהיה התפשרות על התאריך.

המנהלת מתכוונת לייצר ביקורות פתע באימונים, כדי לוודא שאכן נשמרים כל הכללים ובתוכם מדידת חום יומית, מדידת רמת חמצון בדם בכל אימון, הימנעות משימוש בחדר ההלבשה ובמלתחות, עטיית מסיכות בכל זמן שלא נמצאים על הדשא באימון, והפרדה מלאה בין השחקנים לבין עובדי מנהלה, בעלים ומנכ"לים, שיתבקשו לא להתקרב לשטח האימון בזמן שהשחקנים שם.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully