וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לקורונה ולא ישחק מול שבדיה

כוכב נבחרת פורטוגל נדבק, שאר שחקני אלופת אירופה קיבלו תוצאות שליליות. לא יוכל לשחק עם יובנטוס בשבועיים הקרובים ובספק לברצלונה

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

גל שני של קורונה שוטף את אירופה ולא פוסח גם על הספורטאים. משחקי ליגת האומות הביאו לעלייה בתחלואה בקרב שחקני הכדורגל ואפילו כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח להימנע מהידבקות. קפטן נבחרת פורטוגל נמצא חיובי לנגיף ולא יוכל לשחק מחר (רביעי) מול שבדיה במסגרת ליגת האומות, כך על פי הודעת ההתאחדות הפורטוגלית.

רונאלדו בן ה-35, שחקנה של יובנטוס האיטלקית, שוחרר מהסגל ונשלח לבידוד, כשעל פי ההודעה מצבו טוב ואין לו תסמינים. שאר שחקני הנבחרת עברו בדיקות הבוקר וכולם נמצאו שליליים לנגיף.

אגב, אתמול העלה הכוכב תמונה משותפת מארוחת הנבחרת וכתב: "מאוחדים על המגרש ומחוצה לו". האם הדביק את אחד מחבריו?

כפי הנראה, רונאלדו לא יוכל לשחק עם יובנטוס בשבועיים הקרובים ונמצא בספק למשחק הגדול מול ברצלונה וליאונל מסי ב-28 באוקטובר, במחזור השני של ליגת האלופות בעוד 15 ימים. ההנחיות באיטליה דורשות לפחות 10 ימי בידוד, אבל על פי פרוטוקול אופ"א נדרש כל שחקן שנדבק להציג שבעה ימים של תוצאות שליליות לפני שהוא רשאי לחזור.

רונאלדו, זוכה כדור הזהב חמש פעמים ומי שהוביל את פורטוגל לזכייה באליפות אירופה ב-2016 וגם בטורניר הראשון של ליגת האומות, פתח בשני משחקי הנבחרת בשבוע האחרון - 0:0 מול ספרד במשחק ידידות ו-0:0 בצרפת בליגת האומות.

עוד לפני רונאלדו, פורטוגל עדכנה בשבוע שעבר כי השוער אנתוני לופס נדבק בקורונה. לופס משחק בליון הצרפתית והיא דיווחה היום על שבעה חיוביים אצלה, כולל אלו שיצאו למשחקי הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully