וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובקיה - ישראל: רוטנשטיינר - "ניצחון או תיקו יהוו צעד גדול לכדורגל הישראלי"

13.10.2020 / 20:29

אחרי השינויים הכפויים בסגל, הנבחרת נערכת למשחק הרביעי שלה בליגת האומות (רביעי, 21:45, ספורט 5). נאתכו הצהיר: "המטרה היא לא לרדת דרג". האמשיק שייכנס לספרי ההיסטוריה, הסכים: "אנחנו נאבקים בישראל על הישארות בדרג ג'"

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

נבחרת ישראל תנסה להשיג מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) כשתתארח אצל סלובקיה במחזור הרביעי של בית ב' בדרג השני של ליגת האומות. ישראל עד כה עם שתי נקודות בלבד במקום השלישי, אבל מקדימה את סלובקיה שנמצאת במקום האחרון והשיגה את הנקודה היחידה שלה ב-1:1 בנתניה בחודש שעבר. כך נותרה הנבחרת ללא ניצחון על הסלובקים בחמישה מפגשים: שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

הנבחרת נחתה בסלובקיה וערכה את האימון המסכם באצטדיון אנטון מלטינסקי. כזכור, לסגל הצטרפו מאור קנדיל ועידן נחמיאס, בעוד סאן מנחם נגרע בגלל פציעה. מנור סולומון ערך אימון חלקי על מנת להוריד עומסים.

עוד לפני האימון, נערכה מסיבת עיתונאים והמאמן וילי רוטנשטיינר אמר: "זה משחק חשוב מאוד, אם נצליח להשיג נקודה או לנצח זה צעד גדול קדימה עבור הכדורגל הישראלי. הגענו במוטיבציה אדירה לחצי הגמר כדי לעלות, התגוננו היטב ולא הצלחנו למרות שלא הפסדנו. לא הפסדנו גם לפני כן, לא עשינו תוצאות רעות. אנחנו לומדים לשחק מול לחץ גבוה, היה לנו קשה עם זה במחצית הראשונה מול צ'כיה, אבל בשנייה התמודדנו עם זה היטב, שלטנו לאורך דקות רבות והגענו למצבים טובים לקראת הסיום".

והקפטן ביברס נאתכו אמר: "ידענו שיהיה שיהיה מאוד קשה לעלות מדרג ב' לדרג א'. היריבות מאוד חזקות ומלכתחילה המטרה הייתה להישאר בדרג ב'. לא ניצחנו כמה משחקים ואנחנו מאוד רוצים לעשות את זה מחר - יש לנו הרבה מוטיבציה. הצעירים? אני מנסה לשמש דוגמה, לעשות, להדריך, לדבר איתם הרבה. אם אני רואה שמשהו לא הולך, אני ועוד שחקנים ותיקים עוזרים. זה צריך להיות ככה בכל קבוצה ובטח בנבחרת".

ביברס נאתכו, מאמן הכושר ערן שדו, ערן זהבי, איתמר ניצן באימון נבחרת ישראל. דוברות נבחרת ישראל, אתר רשמי
ימשיך לכבוש? זהבי/אתר רשמי, דוברות נבחרת ישראל
מאור קנדיל שחקן נבחרת ישראל. דוברות נבחרת ישראל, אתר רשמי
מאור קנדיל בקור הסלובקי/אתר רשמי, דוברות נבחרת ישראל

כמו ישראל, שחסרה את חאתם עבד אלחמיד בגלל בדיקת קורונה חיובית, סלובקיה מגיעה למשחק הזה ללא הבלם מילאן שקריניאר והקשר ירוסלב מיכאליק שנדבקו עוד לפני ההפסד לסקוטלנד. אליהם הצטרף הבוקר גם המאמן פאבל הפאל ועוד ארבעה מאנשי המשלחת, ומי שיעמוד על הקווים הוא העוזר אוטו ברונגרף שצמוד להפאל בעשור האחרון. עוזרו אגב, יהיה מאמן הנבחרת עד גיל 21, אקס מכבי חיפה ירוסלב קנטוש.

בסלובקיה מודאגים מבעיות ההתקפה שלא סיפקה שער כבר 286 דקות, כשהחלוץ הצעיר רוברט בוז'ניק לא כבש השנה במדי פיינורד וממעט לשחק. הוא עשוי לאבד את מקומו בהתקפה לטובת אונדריי דודה שהוא בכלל קשר, ופרט לכך צפויים עוד כמה שינויים בהרכב.

הכוכב הגדול, מארק האמשיק, שרחוק 57 דקות מלהפוך לסלובקי הראשון שמגיע ל-10,000 דקות במדים הלאומיים, אמר: "אנחנו רוצים לנצח כדי להיחלץ מהמקום האחרון. צ'כיה וסקוטלנד התרחקו מאיתנו, אז המאבק שלנו הוא מול ישראל על הישארות בדרג ב'. אנחנו חייבים לשחק עם אומץ ולאיים הרבה על השער".

הרכב משוער: דומיניק גרייף, פטר פקאריק, מרטין ואליינט, נורברט גיומבר, רוברט מזאן, פטריק הרושובסקי, יאן גרגוש, אלברט רוסנאק, מארק האמשיק, לוקאש הראסלין, אונדריי דודה (רוברט בוז'ניק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully