וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות משחק מצוין של הרברט: ניצחון לסיינטס בהארכה מול צ'ארג'רס

הרוקי כיכב במאנדיי נייט עם ארבעה טאצ'דאונים ו-LA כבר הובילה 3:20 בסופרדום, אבל ניו אורלינס עשתה קאמבק בדרך ל-27:30 דרמטי

דרו בריס שחקן ניו אורלינס סיינטס. GettyImages
לא היה קל. בריס/GettyImages

בדרך כלל משחק ליל שני אמור להיות זה שמסיים את המחזור ב-NFL, אבל שינויי הלו"ז שכפתה הקורונה סידרו לנו מפגש נוסף בין שלישי לרביעי (2:00), בו טנסי תנסה סוף כל סוף לחזור למגרש ותארח את בפאלו.

בינתיים, חילצה הלילה ניו אורלינס (2:3) ניצחון ביתי קשה, 27:30 בהארכה על לוס אנג'לס צ'ארג'רס (4:1). האורחים כבר עלו ל-3:20 במהלך הרבע השני, אבל הסיינטס חזרו ואחרי ש-LA שוב נטלה את ההובלה עם טאצ'דאון של 64 שתפס מייק וויליאמס מג'סטין הרברט הנהדר, פחות מארבע דקות לסיום, הצליחה ניו אורלינס להשוות עם 52 שניות על השעון מריצה של טייסום היל ואז לנצח עם שער שדה באמצע תוספת הזמן.

דרו בריס סיים עם 325 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. עמנואל סנדרס סייע לו עם 122 יארד באוויר ואלווין קמארה סיפק 74 ועוד 45 בריצה. מנגד, 264 וארבעה טאצ'ים להרברט, וויליאמס תפס ל-105 יארד וצמד.

בינתיים, אחרי המהפכה באטלנטה עם פיטורי ה-GM תומאס דימיטרוף והמאמן דן קווין, מסתבר כעת שגם מעמדו של מאט ריאן מעורער: "אני אוהב את מאט מאוד, כמו שאהבתי את דן ותומאס", אמר הלילה הבעלים ארתור בלאנק. "מאט מנהיג את הפרנצ'ייז שלנו והוא קוורטרבק נהדר, אחד הטובים בליגה ב-13 השנים שלו ב-NFL. אני מקווה שהוא יהיה חלק מהעתיד שלנו, אבל זו החלטה שאצטרך לקחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully