וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקוקים ואבנים: 76 עצורים במהלך חגיגות האליפות של הלייקרס

עימותים נרשמו בין שוטרי לוס אנג'לס לבין אוהדי אלופת ה-NBA הטריה שהציפו את רחובות העיר, כשחלקם גרמו נזק לרכוש והשליכו אבנים

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

76 אנשים נעצרו היום (שני) ברחבי לוס אנג'לס בזמן שאלפים חגגו ברחובות העיר לאחר שהלייקרס השלימו זכייה מספר 17 באליפות ה-NBA. בנוסף, משטרת לוס אנג'לס מסרה כי שני אוהדים נפצעו מכדורי גומי שנורו על ידי השוטרים, כשנזק רב נגרם לכ-30 בניינים בעיר. כמוכן, נמסר כי שמונה שוטרים נפצעו במהלך המהומות, שבשלב מסויים הפכו אלימות לטענת המשטרה, שנאלצה לכאמור לבצע מעצרים ואף עשתה שימוש באמצעים למיגור הפגנות כגון ירי של כדורי גומי וגז מדמיע.

"חגיגות האליפות של לוס אנג'לס לייקרס היו רגועות ברובן, אך לקראת שעות הלילה המאוחרות הפכו לעימותים אלימים שכללו התנהגות הרסנית מצד האוהדים", נכתב בהצהרה מטעם ה-LAPD. "קהל של יותר מאלף חוגגים נאסף סביב סטייפל סנטר בסיום המשחק. מספר מתפרעים מתוך ההמון החל להשליך בקבוקי זכוכות, אבנים וחפצים אחרים לכיוון השוטרים ששהו באזור ועשו את עבודתם". לטענת השוטרים באותו הרגע הוכרזו החגיגות כהפגנה לא חוקית, אך רק מספר קטן מהחוגגים נענה להוראות המשטרה להתפזר.

אוהדי לוס אנג'לס לייקרס חוגגים אליפות. GettyImages
החגיגות יצאו מכלל שליטה. אוהדי הלייקרס/GettyImages

בשלב זה, לטענת משטרת לוס אנג'לס, חלק גדול מתוך דבוקת האוהדים החלו לגרום נזק לעסקים שהיו באיזור בזמן שהמשיכו ב"התנהגותם האלימה וההרסנית, שהופנתה בחלקה כנגד השוטרים". כאמור, סך הכול עצרו כוחות המשטרה 76 אוהדים באשמת ונדליזם, תקיפת שוטרים ואי ציות להוראות המשטרה לפזר הפגנה לא חוקית.

כאמור, אלפי אוהדי לוס אנג'לס לייקרס מאושרים הציפו היום את רחובות העיר לאחר שהקבוצה ניצחה 93:106 את מיאמי היט במשחק מספר 6 בגמר הפלייאוף והשלימה 2:4 בסדרה בדרך לאליפות ראשונה מזה עשור. האוהדים שרו, רקדו, השמיעו מוזיקה, קראו בשמו של קובי בריאנט ואף ירו זיקוקים באוויר. עם זאת, לא מעט מהחוגגים החלו לפעול כנגד השוטרים שהיו במקום ואיבטחו את האירוע, כשהשליכו עליהם חפצים ואף במקרה אחד ניסו לנפץ שמשה של ניידת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully