וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוראן איבניסביץ': "חשבתי שנובאק פייבוריט וזה לא קרה, לעזאזל"

מאמנו של דג'וקוביץ', שאמר שלנדאל אין סיכוי בגמר, הגיב: "תמיד קל להגיד 'נראה' או משהו, אבל אני מביע את הדעות שלי ישירות"

טוני נדאל בוכה אחרי הזכייה של רפאל נדאל ברולאן גארוס/מתוך טוויטר

טניסאי העבר ומאמנו של נובאק דג'וקוביץ' גוראן איבניסביץ' אמר לפני הגמר נגד רפאל נדאל שלספרדי אין שום סיכוי נגד נולה. היום (שני), כ-24 שעות אחרי שהשור ממאיורקה הביס 0:6, 2:6, 5:7 את דג'וקוביץ', התראיין שוב איבניסביץ' ב"ספורטקלוב" הסרבי ודיבר.

"אני התכוונתי בכנות למה שאמרתי, זכותי להגיד מה שאני חושב ולהאמין בשחקן שלי, חשבתי שזו תהיה השנה של נובאק בפריז", אמר איבניסביץ', "שוב, הייתי קצת אמביציוזי מדי בזה שאמרתי שלנדאל אין סיכוי, אבל חשבתי שנובאק פייבוריט. אני תמיד מביע את העמדות שלי באופן ישיר, אבל לצערי זה לא קרה, לעזאזל. זה מה שזה. לפני הגמר במלבורן בשנה שעברה אמרתי שזה 50-50 ונובאק פירק את רפא. תמיד קל יותר לשחק בטוח ולהגיד "נראה" או "המנצח יהיה זה שיהיה השחקן הטוב יותר ביום נתון", אבל אני אמרתי את מה שהרגשתי. נדאל הוכיח שטעיתי וזה הכול, אנחנו ממשיכים הלאה".

גוראן איבניסביץ' טניסאי עבר קרואטי ומאמנו של נובאק דג'וקוביץ'. Matthew Stockman, GettyImages
לא מצטער על הדברים שאמר. איבניסביץ'/GettyImages, Matthew Stockman

כשנשאל איזה עוד היבטים צריכים לבוא בחשבון כשמדברים על השחקן הגדול בכל הזמנים פרט לזכיות בתארי גרנד סלאם, אמר הקרואטי: "לפני הכול מספר השבועות במקום הראשון, תארי מאסטרס ומאזן הראש בראש. אבל מי שגדול ביותר בכל הזמנים זה עניין העדפה, טעם אישי והדיון יימשך לנצח. בשבילי זה נובאק, בשביל אחרים פדרר או נדאל. יהיה קשה מאוד להגיע לקונצנזוס. אם נובאק יזכה ביותר תארי גרנד סלאם מנדאל ופדרר, לא תהיה שום דילמה".

איבניסביץ' אמר שלדג'וקוביץ' יש לפחות עוד שלוש שנים ברמה גבוהה ועוד תארי גרנד סלאם. בנוסף, הוא החמיא לנדאל ואמר: "ההישגים שלו בפריז הם כנראה הדבר הכי גדול בתולדות הספורט. אני לא מדבר רק על טניס, אלא על כל ספורט". על דג'וקוביץ' הוסיף: "העולם לא הפסיק לנוע, נובאק הפסיד בגמר אחד. כך נדאל הרגיש במלבורן בשנה שעברה, עכשיו זה התור של נובאק. הוא אלוף ולוחם, הוא הראה את זה כשהוא הצליח לחזור לעצמו ולזכות בתואר ברומא אחרי התקרית המצערת באליפות ארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully