וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האומות: ספרד הפסידה לאוקראינה, 3:3 בין גרמניה לשוויץ

גבראנוביץ' (5 ו-57) ופרוילר (26) כבשו לשוויץ, ורנר (28) האברץ (55) וגנאברי (60) ענו עבור המנשאפט בדרך לתיקו מהנה בקלן. ויקטור ציגנקוב (76) קבע 0:1 לאוקראינה על לה רוחה

צפו בתקציר ה-3:3 בין גרמניה לשוויץ/ספורט 1

המחזור הרביעי בליגת האומות 2020 נפתח הערב (שלישי) עם שבעה משחקים, כשבמוקד שני המשחקים בבית 4 של דרג א': גרמניה עם ניצחון בודד בארבעה משחקים לאחר שסיימה ב-3:3 ביתי מול שוויץ. ספרד הופתעה ורשמה הפסד ראשון מזה כמעט שנתיים - 1:0 בקייב מול אוקראינה.

מריו גבראנוביץ' (מימין) עם ג'רדאן שאקירי, ניקו אלבדי שחקני נבחרת שוויץ חוגגים. רויטרס
עלו ליתרון מוקדם, אך נותרו עם נקודה. שחקני נבחרת שוויץ חוגגים/רויטרס

גרמניה - שוויץ 3:3

בחמישי האחרון השיגו שחקני המנשאפט ניצחון ראשון לאחר שלושה משחקים רצופים, אך הערב שוב לא הצליחו השחקנים של יוגי לב לנצח וסיימו ב-3:3 ביתי מול שוויץ. בכך פספסה גרמניה הזדמנות לעלות למקום הראשון בבית 4 של דרג א', על אף הפסדה של ספרד בקייב. השוויצרים לעומת זאת נראו טוב מאוד והוליכו 0:2 לאחר 26 דקות כשמריו גבראנוביץ' ורמו פרוילר היממו את המארחת. שחקניה של צ'לסי טימו ורנר וקאי האברץ דאגו להחזיר את הגרמנים למשחק, כשגם שער נוסף של גבראנוביץ' נענה בשער שוויון נוסף של גנאברי, שכבש עם העקב. טוני קרוס רשם הופעה מספר 100 במדי גרמניה, כשמנגד רשם ג'רדאן שאקירי הופעה ראשונה בהרכב הפותח של נבחרתו מזה 493 ימים. שוויץ משלימה משחק שני בלי הפסד לגרמניה.

סרג' גנאברי שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
משחק נהדר בקלן. גנאברי/רויטרס

אוקראינה - ספרד 0:1

לה רוחה חזרה לאצטדיון האולימפי בקייב, בו הניפה ב-2012 את גביע אליפות אירופה בו זכתה לאחר ניצחון 0:4 על איטליה. הערב לעומת זאת, האצטדיון לא האיר לה פנים כשהשחקנים של לואיס אנריקה רשמו הפסד ראשון לאחר 15 משחקים. זה קרה בנובמבר 2018, כשגם אז היה זה בליגת האומות מול קרואטיה. שחקני האורחת היו מסוכנים יותר ובעטו 20 פעמים לעבר שער המארחת, כששמונה כדורים פגעו במסגרת. אוקראינה לעומת זאת הסתגרה בעיקר, ורשמה החמצת ענק בפתיחת המחצית השנייה כשז'ובקוב החמיץ ברשלנות מול דה חאה. בדקה ה-76 אוקראינה לא פספסה, כשויקטור ציגנקוב נשלח בכדור עומק נהדר על ידי אנדריי ירמולנקו וקבע את תוצאת המשחק - 0:1 לאוקראינה.

דקה 48: הזדמנות אדירה לנבחרת אוקראינה הלכה לאיבוד: אולכסנדר ז'ובקוב קיבל כדור עומק נהדר ועמד לבדו מול דה חאה בתוך תיבת החמש, אך בעט ברשלנות והכדור שלו התגלגל החוצה.

דקה 76: גול! אנדריי ירמולנקו שלח כדור עומק נהדר לויקטור ציגנקוב שלא נבהל מהיציאה של דה חאה וקבע 0:1 מפתיע לאוקראינה.

שחקני נבחרת אוקראינה חוגגים עם ויקטור ציגנקוב. רויטרס
המארחת הפתיעה את ספרד. שחקני אוקראינה חוגגים עם ציגנקוב/רויטרס

משחקים נוספים

דרג ג':

אזרבייג'אן - קפריסין 0:0

מונטנגרו - לוקסמבורג 2:1
למונטנגרו: איגור איבנוביץ' (34), ללוקסמבורג: אדווין מוראטוביץ' (42), דנל סינאני (86).

דרג ד':

לטביה - מלטה 1:0
למלטה: סטיב בורג (90+7)

איי פארו - אנדורה 0:2
לאיי פארו: קלמינט אולסן (19, 33).

ליכטנשטיין - סן מרינו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully