וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הליגה הבלקנית הצילה את הכדורסל משליחה לחל"ת"

12.10.2020 / 17:08

מכבי ראשון לציון ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה, המאמן דיבר על הפרישה מהיורוקאפ והניסיון לעבות את הסגל: "מחכים לתזמון הנכון, גם מבחינה כלכלית"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות/מתוך האינסטגרם של ג'יי אר סמית

הליגה הבלקנית תצא לדרך מחר (שלישי) עם מפגש מסקרן בין מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים. הכתומים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת הפתיחה, ובה אמר גיא גודס: "מי שהגה את רעיון הליגה הבלקנית עשה דבר טוב והציל את הכדורסל משליחה לחל"ת. זה היה יוצר סיטואציה לא הכי טובה לכדורסל הישראלי. לשמחתי העלו את הרעיון הזה וזה נותן לקבוצות אפשרות להמשיך להתאמן, לשחק ולשמור על הכושר, זה הדבר הכי חשוב. אנחנו עושים סוג של טורניר ואנחנו מאוד שמחים על זה".

על הפרישה מהיורוקאפ אמר גודס: "זו הייתה החלטה לא פשוטה, של כל המערכת. מאוד רצינו להמשיך את המסורת של הקבוצה ולהשתתף במפעלים אירופאים. מן הסתם, כל הסיטואציה סביב הקורונה היא שאף אחד לא יודע מה עומד לקרות, בארץ יש גל שני וגם באירופה זה בדרך. אנחנו רואים קבוצות שמפסידות טכנית, אני חושב שזו שנה לא פשוטה לקבוצות שאינן עמידות כלכליות. כל מה שדרשו מאיתנו מעבר היה לנו קשה ליישום, כל הדברים האלו עולים הרבה כסף. אני מקווה שבשנה הבאה נוכל לחזור לאירופה".

המאמן נשאל על חיזוק הסגל: "כרגע יש לנו רק שלושה זרים, אנחנו נביא עוד שחקן. אנחנו מחכים לתזמון הנכון, גם מבחינה כלכלית. כל הקבוצות במצב כלכלי לא פשוט, כי ממשיכים לשלם משכורות כרגיל אבל ההכנסות אינן רגילות, אנחנו מקבלים כסף רק מהמנהלת. יש לנו כמה מועמדים, אנחנו מחכים לזמן הנכון לצרף זר רביעי לקבוצה".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. קובי אליהו
הכנה לא פשוטה, בלשון המעטה. גודס/קובי אליהו

דריל מונרו, שמונה לקפטן, הוסיף: "זה כבוד גדול להיות הקפטן, אני מחובר למועדון הזה הרבה שנים, אני שמח שנתנו לי את התפקיד הזה ואני מעריך אותו מאוד. אני מקווה שנמשיך לנצח ונמשיך לבנות מסורת מנצחת, כפי שיש במועדון שנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully