וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: הפועל ירושלים ניצחה בראשון לציון לאחר הארכה

12.10.2020 / 21:58

מחזיקת הגביע התאוששה מהתבוסה לבורגוס עם 96:103 בבית מכבי בתום 45 דקות. הפועל חולון הביסה 73:94 את עירוני נס ציונה בחוץ

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

הליגה הבלקנית, שאפשרה לקבוצות ליגת העל בכדורסל לשוב לאימונים כבר בשבוע שעבר, יצאה הערב (שלישי) לדרך עם ארבעה משחקים. הפועל ירושלים ניצחה בחוץ 96:103 את מכבי ראשון לציון לאחר הארכה. עירוני נס ציונה הובסה בביתה 94:73 מול הפועל חולון, שהשיגה ניצחון במשחקה הרשמי הראשון שערכה העונה. גלבוע/גליל עם שלושה זרים בלבד גברה 81:92 בגן נר על מכבי חיפה ואילו בני הרצליה הביסה 71:90 את הפועל חיפה ברוממה.

שחקן הפועל ירושלים מלקולם היל. ברני ארדוב
ניצחון דרמטי. מלקולם היל/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל ירושלים 103:96

בשחזור חצי גמר הפיינל פור מהשנתיים האחרונות יצאה הפועל ירושלים עם ידה על העליונה לאחר שגברה 96:103 על מכבי ראשון לציון בבית מכבי, בתום הארכה. השחקנים של עודד קטש פיגרו כל המשחק אחר אלו של גיא גודס, שעלו עם שלושה זרים. המקומיים לא הצליחו לברוח ואף מצאו את עצמם לקראת הפסד במצב של 86:86, 5 שניות לסיום - כשלאורחת ניתנו שתי זריקות עונשין שיכלו להכריע מהקו, אך אייזאה קאזניס קלע רק זריקה אחת והמשחק הלך להארכה. הירושלמים נראו עם יותר אנרגיות בפרק הזמן הנוסף והצליחו לפתוח פער קטן, אותו לא הצליחה סגנית האלופה למחוק. מלקולם היל וטאריק פיליפ הצטיינו בשורות המנצחת, בעוד משחק נפלא של אייזאה טיילור בכתום לא עזר למארחת.

קלעו למכבי ראשון לציון: אייזאה טיילור 27 נקודות, גולן גוט 21, אקיל מיצ'ל 18, דרל מונרו 14, נועם אביבי ונועם דוברת 8 כ"א.

קלעו להפועל ירושלים: מלקולם היל 22, טאריק פיליפ 21, טיישון תומאס 15, כריס קרמר 12, תמיר בלאט וסולימאן בריימו 11 כ"א, אדם אריאל 7, עידן זלמנסון 8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל חולון מול שחקן עירוני נס ציונה ג'ורדן מרפי. קובי אליהו
ניצחון לחולון במשחקה הרשמי הראשון. טיירוס מגי/קובי אליהו

עירוני נס ציונה - הפועל חולון 94:73

הכתומים, שהגיעו לעונה עם לא מעט ציפיות, סופרים כעת שני הפסדי בית יחד עם ההפסד להפועל אילת בגביע ווינר. הפועל חולון פתחה את המשחק בסערה וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 34:47 תוך כדי תצוגה התקפית מרשימה. השחקנים של בראד גרינברג לרביעיית הזרים של האורחת, פתחה במהלך המחצית השנייה פער שנשק ל-30 הפרש. 73:94 בסיום להפועל חולון, שתחל בעוד תשעה ימים את דרכה בליגת האלופות של פיב"א במשחק חוץ מול שולה. בנס ציונה בלטו ג'ורדן מרפי ופטריק מילר, אך המארחת לא באמת היוותה יריב לחולון.

קלעו לעירוני נס ציונה: פטריק מילר וג'ורדן מרפי 17 נקודות כ"א, נמרוד לוי 12, דביון בארי 9, קוואן צ'טהאם, טל דן, ורביב לימונד 6 כ"א.

קלעו להפועל חולון: אייזאה מיילס וסי. ג'יי. האריס 16 כ"א, טיירוס מגי וכריס ג'ונסון 15 כ"א, יוגב אוחיון 9, גיא פניני 8, ווילי וורקמן 7, אוריאל טרוצקי 4, ריצ'רד האוול ועודד ברנדוויין 2 כ"א.

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח  זיו מול שחקן מכבי חיפה אבי בן שימול. לילך וייס רוזנברג
ניצחון ביתי במשחק הפתיחה בליגה הבלקנית. יפתח זיו/לילך וייס רוזנברג

הפועל גלבוע/גליל - מכבי חיפה 81:92

כשהיא עדיין ללא הזר הרביעי שלה ג'ייב פלויד, הצליחה הקבוצה של ליאור ליובין לגבור על הירוקים במשחק הפתיחה של הליגה הבלקנית, בה כבר זכתה פעמיים בעשור הקודם. המארחת הוליכה מהפתיחה וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 36:49. הירוקים נראו מעט טוב יותר במחצית השנייה, אך התקשו לרדוף אחרי שחקני גלבוע/גליל ורשמו הפסד נוסף לאחר התבוסה ברבע גמר גביע ווינר מול מכבי ראשון לציון. יפתח זיו הצטיין אצל המארחת עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים אך גם עם 6 איבודים כשג'ון תומאסון וקארי בלאקשייר הוליכו את קלעי המנצחת עם 16 כ"א. 81:92 לגלבוע/גליל בסיום.

קלעו לגבוע/גליל: ג'ו תומאסון וקארי בלאקשייר 16 כ"א, יפתח זיו 14, אייזאה קאזינס 12, נתנאל ארצי 11, יותם חנוכי 9, עמית גרשון 7, חן כלפון 5, בניה סרור 2.

קלעו למכבי חיפה: כריס דאו 23, לה-בראיין נאש 22, רומן סורקין 16, דונטה סמית' 11, אלכס צ'וברביץ' 4, אבי בן שימול 3, מייקל בריסקר 2.

שחקן בני הרצליה קוטי קלארק מול שחקן הפועל חיפה לנארד פרימן. דני מרון
הרצליה השתלטה על המשחק מהפתיחה. קוטי קלארק/דני מרון

הפועל חיפה - בני הרצליה 90:71

מפגש בין שתי העולות מהלאומית הסתיים בנוקאאוט של השחקנים של שרון דרוקר, שפתחו נפלא את המשחק ועלו ל-10:30 כבר ברבע הראשון. הפועל חיפה, שהפתיעה בשמינית גמר גביע ווינר עם ניצחון דרמטי על הפועל באר שבע פשוט לא הגיעה למשחק, בעוד קוטי קלארק ופרנק גיינס ההרצליינים נהנו מההפקר בדרך לניצחון חוץ מהדהד. גם המתאזרח אייזאה אייזנדורף הראה יכולת טובה בשורות בני הרצליה, בעוד אצל הפועל חיפה מלבד ג'ייסון סיגרס, לא ניתן לציין אף שחקן אצל המארחת.

קלעו להפועל חיפה: ג'ייסון סיגרס 19, לנארד פרימן 13, קיינאן אוואנס 11, ראקים בוקלס 9, כארם משעור 6, זיו בן צבי 5, אופק אביטל 3, גור לביא 2.

קלעו לבני הרצליה: פרנק גיינס 23, קוטי קלארק 21, אייזאה אייזנדורף 13, גייב לווין 9, ג'ואקים דונלדסון 7, יאיר קרביץ' 5, ניצן חנוכי 3, אלישי כדיר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully