וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שבר בקרסול לדאק פרסקוט, ה-GM ומאמן אטלנטה פוטרו

הקוורטרבק של דאלאס נותח ולא יחזור לשחק העונה, הפאלקונס פיטרו את דן קווין ותומאס דמיטרוף. מייקל תומאס, כוכב ניו אורלינס, הושעה מהמשחק הלילה בגלל עימות עם חבר לקבוצה

דאק פרסקוט. Tom Pennington, GettyImages
לא נעים. דאק פרסקוט מפונה מהמגרש/GettyImages, Tom Pennington

דאק פרסקוט, הקוורטרבק של דאלאס קאובויס, עבר הלילה (בין ראשון לשני) ניתוח לאחר שאובחן שבר בקרסולו. פרסקוט נפצע במחצית השנייה במשחק מול ניו יורק ג'איינטס כשתוקל לאחר ריצה, ומחליפו אנדי דלטון הוביל את הבוקרים לניצחון 34:37. הוא לא ישוב לשחק העונה. מבית החולים מסרו כי הניתוח עבר בהצלחה ובעלי הקאובויס ג'רי ג'ונס הגיב: "אין בחור קשוח ממנו, אני בטוח שהוא יתאושש וישאיר את הפציעה מאחוריו".

אטלנטה פתחה את העונה במאזן 5:0, וזה הספיק לנשיא המועדון ריץ' מקיי. לאחר ההפסד לקרוליינה פיטרו הפאלקונס את המאמן דן קווין וה-GM תומאס דמיטרוף. המועמדים להחליף את קווין כמאמנים זמניים הם המתאם ההגנתי רחים מוריס ומתאם ההתקפה דירק קוטר. "החלטות מסוג אלה הן קשות", מסר הבעלים ארתור בלנק, "אבל השנתיים שחלפו ופתיחת העונה הנוכחית היו קשות עוד יותר, משום שאני מעריך ומכבד את דן, תומאס ומשפחותיהם".

ואם בתומאס עסקינן, ניו אורלינס הענישה את מייקל תומאס ולא תשתף אותו במשחק הלילה מול לוס אנג'לס צ'ארג'רס. זאת, לאחר שהתעמת במהלך השבוע עם הסייפטי סי ג'יי גרדנר ג'ונסון. תומאס, שלוש פעמים בפרו-בול, לא שיחק משבוע 1 והיה אמור לחזור מפציעת קרסול. בשנה שעברה הוביל את הליגה עם 149 תפיסות ו-1,725 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully