וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעיל לחץ: "טר סטגן רוצה להיות השוער עם השכר הגבוה בעולם"

לפי הדיווח שוער ברצלונה דרש 23 מיליון יורו בעונה כתנאי להארכת חוזה, אך הפחית את הדרישה ל-18 בעקבות הקורונה. מאמץ להכשירו לקלאסיקו

תקציר ממוקדמות המונדיאל: ברזיל - בוליביה 0:5/באדיבות ספורט 1

אחרי שלואיס סוארס עזב וחוסר הוודאות סביב עתידו של ליאו מסי, מארק אנדרה טר סטגן השוער הגרמני של ברצלונה הוא אחד הנכסים הגדולים של המועדון, שמאוד רוצה להשאיר אותו גם בשנים הבאות ולהאריך את חוזהו. אלא שזה לא יהיה פשוט. העיתונאי רובן אוריה טוען שסוכניו של הגרמני העבירו לראשי המועדון מסר שהשוער "דורש להיות השוער בעל השכר הגבוה ביותר בעולם" כתנאי להארכת חוזהו.

לפי הדיווח הדרישה הזו כבר היתה לפני מספר חודשים כשטר סטגן מצפה לשכר של בסביבות 24 מיליון יורו בעונה, אלא שהוא הפחית את דרישתו בעקבות מגיפת הקורונה וכעת מוכן "להסתפק" בשכר של 18 מיליון יורו בעונה. טר סטגן, כך לפי הדיווח, העביר מסר לראשי המועדון לפיו יש לו הצעות גם מבאיירן מינכן וגם מיובנטוס.

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. GettyImages
יישאר בברצלונה? טר סטגן/GettyImages

ב"אל מונדו" אופטימיים יותר וטוענים שהשוער יחדש את חוזהו בקרוב ויחתום על חוזה חדש עד 2025, כאשר ברצלונה מחכה לתזמון הנכון לסגור את זה. כידוע, טר סטגן לא משחק מפתיחת העונה בגלל פציעה טורדנית והמטרה של הקבוצה היא להכשירו עד הקלאסיקו מול ריאל מדריד, אותו בארסה תארח ב-24.10.

לפני כן מצפים לקבוצה שני משחקים: מול חטאפה בליגה ומול פרנצווארוש במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. אגב, נטו הברזילאי עשה עבודה טובה בשער בהיעדרו של הגרמני וספג רק שער אחד בשלושת משחקי הפתיחה של הליגה הספרדית.

עוד בוואלה!

"ברצלונה רוצה להיפטר מעוסמאן דמבלה, היא תסכים למכור אותו גם ב-50 מיליון יורו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully