וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמן בוליביה איים: לא תהיו בנבחרת אם לא תצטרפו לסוכנות שלי"

ארגון השחקנים בבוליביה בהאשמות קשות נגד המאמן ססאר פריאס: "זה לא יכול לקרות בשום מקום אחר". נשיא ההתאחדות: "תביאו הוכחות"

תקציר ממוקדמות המונדיאל: ברזיל - בוליביה 0:5/באדיבות ספורט 1

סערה בבוליביה לפני המשחק הביתי מול ארגנטינה במוקדמות המונדיאל מחרתיים (שלישי, 23:00, ספורט 2). ארגון השחקנים הבוליביאני הגיש תלונה לארגון השחקנים העולמי ובין היתר טען כי המאמן ססאר פריאס איים על כמה שחקנים כי ידיח אותם מהנבחרת אם לא יחתמו בסוכנות איתה הוא עובד.

במכתב נטען: "קיבלנו בהפתעה תלונות נגד ססאר פריאס, שמתוקף תפקידו כמאמן הלאומי התקשר לשחקנים והבהיר להם כי לא יזומנו למשחקי הנבחרת אם לא יפעלו לפי ההחלטות שלו. הוא הפר את זכויות השחקנים וגרם להם נזק ספורטיבי וכלכלי בלתי הפיך".

ססאר פריאס מאמן נבחרת בוליביה. רויטרס
פרשת שחיתות בנבחרת? ססאר פריאס/רויטרס

שחקן העבר מילטון מלגאר, שרשם 89 הופעות בינלאומיות וייצג את בוליביה במונדיאל 1994, טען: "קורים כאן דברים שלא יכולים להתרחש בשום מדינה אחרת. יש לנו בעיות קשות עם ההתאחדות והצוות המקצועי, כדורגלנים מקבלים איומים שלא יוזמנו לסגל אם לא יצטרפו לסוכנות שחקנים מסוימת".

מרקוס רודריגס, נשיא ההתאחדות הבוליביאנית שקיבל את התפקיד בעקבות מותו מקורונה של ססאר סלינאס (האיש שהביא את פריאס עוד קודם לכן לקבוצת דה סטרונגסט), ביקש הוכחה לטענות: "האשמה ללא גיבוי היא לא האשמה שאפשר לקחת ברצינות. אם היו ראיות זה היה מדאיג. בינתיים אלה טענות שווא, אני רוצה לקבל הוכחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully