וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנע את מסי להישאר? קומאן: "נפגשתי איתו מיד ברגע שחתמתי"

מאמן ברצלונה הסביר את הסיטואציה עם הפרעוש: "הוא היה ברור לגבי חוסר השביעות שלו, אבל אמר לי שהוא הולך על זה". על סוארס: "המועדון הרגיש שצריך להתחדש"

שחקן נבחרת קולומביה סנטיאגו אריאס מול שחקן נבחרת ונצואלה דרווין מאצ׳יס/צילום מסך

רונאלד קומאן פתח ברגל ימין את הקדנציה שלו כמאמן ברצלונה. המאמן ההולנדי ניצל את פגרת הנבחרות כדי לקחת אתנחתא ונתן ריאיון קצר לתקשורת ההולנדית שבו הוא התייחס להתאקלמות שלו במועדון הקטלאני.

"אחרי שחתמתי כאן כמאמן, מיד יצרתי קשר עם מסי", אמר קומאן, "הלכתי אליו הביתה ודיברתי איתו על עתידו. הוא היה ברור מאוד לגבי חוסר שביעות הרצון שלו מהמועדון. מהרגע שהוא אמר שהוא הולך על זה, הוא עשה כל מה שאני מצפה ממנו מאז".

רונאלד קומאן עם אנטואן גריזמן ברצלונה. רויטרס
שכנע את מסי להישאר? קומאן/רויטרס

על ממפיס דפאי שבסופו של דבר לא הגיע: "בואו נקווה שיהיה לנו הולנדי שני בסגל. אם עבדת עם שחקן וזה הלך בצורה טובה, אני חושב שזה יכול לעבוד היטב גם כאן. גם ויינאלדום היה ברשימה שלי".

על לואיס סוארס, שנאלץ לעזוב את הקבוצה בעקבות בואו של קומאן: "במקרה של סוארס, זה הפך לקשה מאוד עבורו לשחק פה. הוא לקח את זה בצורה קשה, אבל מעולם לא הייתה לי כל בעיה איתו. אמרתי לו שאם הוא יחליט להישאר, הוא יהיה בסגל. אם אתה קובע שאתה לא רוצה לעזוב, מכל סיבה שהיא, אתה רק עוד אחד בקבוצה. ואז אתה צריך להוכיח שטעיתי. אז כן, הוא יכול היה להישאר".

המאמן די הפיל את האחריות לשחרורו של האורוגוואי על המועדון כשאמר: "המועדון הרגיש שעלינו להתחדש. אפשר לראות את זה בקבוצה עכשיו. אנסו פאטי משחק הרבה והוא בן 17, יש לנו גם את פדרי בגיל 17 שמקבל את ההזדמנויות שלו, גם טרינקאו עונה מאוד על התיאור הזה והוא בן 20. עכשיו גם הבאנו את סרג'ינו דסט בגיל 19. אלו שחקני העתיד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully