וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן יקח חלק בקרן למען העצמת קהילות שחורות

בעלי ההורנטס יצטרף לאדם סילבר, שחקנים ובכירים נוספים ביזמה ש"תאפשר למשפחות נזקקות הזדמנות להתרומם מעל המחסומים המסורתיים"

לברון ג'יימס רוקד בגמר ה-NBA/חשבון הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

בעלי שארלוט הורנטס ומי שנחשב לגדול שחקני הכדורסל בכל הזמנים מייקל ג'ורדן יקח חלק בקרן שהוקמה על ידי בעלי הקבוצות ומנהליה הבכירים של הליגה למען חיזוק הקשר והעצמת קהילות שחורות ברחבי ארצות הברית. יחד עם הוד אוויריותו יטלו חלק במטרה גם קומישינר ה-NBA אדם סילבר, יו"ר חבר הנאמנים של הליגה לארי טננבאום, יושבת ראש איגוד השחקנים מישל רוברטס וגם נציגים מטעם הנהלות ניו אורלינס פליקנס ואטלנטה הוקס, ותכלול גם את השחקנים טוביאס האריס מפילדלפיה והאריסון בארנס מסקרמנטו.

במסיבת עיתונאים שנערכה לצורך השקת הקרן, נאמר כי מטרתה העיקרית היא "ליצור העצמה כלכלית לקהילות שחורות באמצעות העסקה וקידום קריירה, תוך כדי מציאת דרכים להגדלת התמיכה בבתי ספר ומכללות". בנוסף, תשאף הקרן לסייע לארגונים מקומיים וגם לאומיים שירצו לעזור לאנשים באותן קהילות ולספק להם סדנאות, שיעורים ואימונים. כמוכן, כל 30 הבעלים של קבוצות הליגה יתרמו יחדיו סכום שנתי בסך 30 מיליון דולר למשך העשור הקרוב. הקרן תבדוק אפשרות של עבודה עם משווקים שונים וחברות מדיה שונות על מנת להשיג מימון נוסף.

הבעלים של שארלוט הורנטס מייקל ג'ורדן. AP
מייקל ג'ורדן/AP

מקימי הקרן מקווים כי הקרן שיזמו "תאפשר בסופו של דבר למשפחות חסרות אמצעים את האפשרויות וההזדמנויות שהן צריכות כדי להתרומם מעל המחסומים המסורתיים ולהתקדם מבחינה חברתית וכלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully