וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק הודיעה: ניר ביטון חזר מהנבחרת כשהוא חיובי לקורונה

10.10.2020 / 20:52

במועדון של הבלם, ששיחק 120 דקות מול הסקוטים, ביקרו את פגרת הנבחרות: "עשינו 2,000 בדיקות וכולן חזרו שליליות, אבל השחקנים יצאו לנבחרות"

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

סלטיק הסקוטית הודיעה הערב (שבת) שבדיקת קורונה שעבר אתמול ניר ביטון, חזרה חיובית. כבר בלילה אחרי משחק ההפסד של נבחרת ישראל לסקוטלנד בפנדלים ביום חמישי, ביטון הרגיש לא טוב והחום שלו עלה. לפי ההודעה של סלטיק, מדובר בבדיקה שביטון עשה במסגרת נבחרת ישראל. ביטון נמצא בסקוטלנד בגלל הפציעה ממנה הוא סובל בקרסול והוא בין כה וכה לא היה אמור לשחק עם נבחרת ישראל מחר נגד צ'כיה בליגת האומות.

שחקן נבחרת ישראל ניר ביטון עם ערן זהבי, איתן טיבי. רויטרס
חזר מהנבחרת חיובי. ניר ביטון/רויטרס

בסלטיק ביקרו בחריפות את פגרת הנבחרות, לאחר ששחקנים נוספים של המועדון נמצאו חיוביים לקורונה: "האירועים האחרונים מאוד מדאיגים ומתסכלים. אנחנו עובדים באופן בלתי פוסק כדי לשמור על השחקנים וכל עובדי המועדון בתוך סביבה סטרילית. ביצענו למעלה מ-2,000 בדיקות בשבועות האחרונים ואף לא אחת הייתה חיובית. אבל השחקנים יצאו לנבחרות והמצב הנוכחי מאוד מאתגר. אנחנו לא מאשימים אף אחד, אבל אנחנו נמצאים בעמדה פשוטה, כמו כל מועדון אחר שנפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully