וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו ד'איטליה: ניצחון היסטורי לסטארטאפ ניישן

הבריטי אלכס דאוסט סיים ראשון בקטע השמיני של הג'ירו ד'איטליה, ובכך זכתה הקבוצה הישראלית לראשונה אי פעם בקטע מתוך גרנד טור: "כשהתחלתי לפתוח פער, ידעתי שזהו זה שלנו"

רוכב האופניים הבריטי אלכס דאוסט. באדיבות איגוד האופניים, אתר רשמי
כבוד גדול. אלכס דאוסט/אתר רשמי, באדיבות איגוד האופניים

הישג גדול לקבוצת ISN - יזראל סטארטאפ ניישן, שמתחרה בג'ירו ד'איטליה, לאחר שהרוכב הבריטי אלכס דאוסט סיים במקום הראשון את הקטע השמיני (מתוך 21 במירוץ). בכך זכתה הנבחרת לראשונה אי פעם בקטע במרוץ גרנד טור באופניים.

דאוסט, בן 32, הוא מומחה נגד השעון (היה בעבר שיאן העולם ברכיבה של שעה). בשבת שעברה, עם פתיחת הג'ירו, חגג יום הולדת. הוא הצטרף ב-2018 לקטיושה שהפכה לסייקלינג ניישן. ב-2013, כשרכב במובי סטאר, זכה בקטע השמיני במירוץ. שני רוכבים של הקבוצה היו חלק מקבוצת בריחה של חמישה רוכבים. המובילים נתנו להם לברוח והפער עמד על מעל 10 דקות. 25 קילומטר לסיום הקטע נרשמה בריחה ודאוסט ומתיאס בראנדל (הרוכב השני של הקבוצה) נותרו מאחור, אבל הצליחו להדביק. 18 ק"מ לסוף דאוסט ברח והשתמש בכישורים שלו נגד השעון כדי להבטיח את הניצחון, כשהוא "נעזר" בדרבון של פרשן יורוספורט שקורא בשידור "יאללה, יאללה, יאללה".

כזכור, הנבחרת החלה את המרוץ בשבת שעברה עם הישג "קטן" יותר, אף הוא היסטורי, לאחר שהגרמני ריק זאבל זכה בחולצה הכחולה בקטגוריית הטיפוס. סטארטאפ ניישן דורגה לפני המירוץ של היום במקום ה-21 מתוך 22 קבוצות, כשדאוסט דורג במקום ה-157 וגיא שגיב במקום ה-166 מתוך 168 רוכבים.

הרוכב הבריטי אלכס דאוסט. באדיבות איגוד האופניים, אתר רשמי
איזה הישג. אלכס דאוסט/אתר רשמי, באדיבות איגוד האופניים

אלכס דאוסט אמר לאחר המירוץ: "היה לי ברור שכדי לנצח, אחד מאיתנו יהיה חייב להתקיף. כשהתחלתי לפתוח פער, ידעתי שזהו. זה הולך לקרות. אני מאושר עבור הקבוצה וכמובן עבורי"

"אנחנו קבוצה של מגשימי חלומות", סיכם בהתרגשות רוני בר און, הבעלים שייסד את הקבוצה עם רן מרגליות, "מהרגע הראשון עשינו זאת בראש וראשונה כדי לתת השראה לגור הבא לבחור באופניים. זה עוד ציון דרך חשוב - להשיג את המטרה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully