וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גם מאור מליקסון ואליניב ברדה חיוביים לקורונה

הנגיף ממשיך להתפשט בקבוצה, כאשר כל הצוות המקצועי כבר נדבק כולל המנכ"ל אסי רחמים ובנו השוער רז. הצוות של הנוער יוקפץ

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בהפועל באר שבע והיום (שבת) הגיעו תשובות לבדיקות שנערכו אתמול ומהן עולה כי המנכ"ל אסי רחמים, בנו רז רחמים שוער המשנה, ועוזרי המאמן אליניב ברדה ומאור מליקסון נדבקו אף הם בנגיף. כל הארבעה מצטרפים לכמות גדולה של שחקנים ואנשי צוות שנדבקו בשבוע החולף.

ההידבקות של ברדה ומליקסון מצטרפת אל יוסי אבוקסיס ומאמני הכושר של הקבוצה שנדבקו אף הם אחרי מאמן השוערים גיל בן נחום. לאור מכת ההידבקויות, במועדון הודיעו לשרון אביטן המנהל המקצועי של מחלקת הנוער לעבור מחר בבוקר בדיקת קורונה כדי לתפוס את עמדת המאמן ולהחליף את יוסי אבוקסיס. עם פלג חמדי ממחלקת הנוער יעבוד בבוגרים כעוזר מאמן ושי שטרית כמאמן כושר.

מאור מליקסון עם אליניב ברדה עוזרי מאמן הפועל באר שבע. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
גם הם נדבקו. מליקסון וברדה/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

ןנכון לעכשיו יש להפועל באר שבע שמונה שחקנים שנדבקו בקורונה כשהאחרונים להימצא חיוביים הם ז'וזואה ולואי טהא שנמצא בכלל בגלזגו אחרי שנותר במלון הנבחרת שחזרה בינתיים לישראל.

הערב (שבת) או לכל המאוחר מחר בבוקר מקווים במועדון שתגענה תשובות לבדיקות נוספות שנערכו אתמול ובקבוצה מחזיקים אצבעות שכולן יהיו הפעם שליליות, כך שניתן יהיה לחזור להתאמן ללא המאמן יוסי אבוקסיס שנמצא בביתו אחרי שהתגלה כחיובי ביום שלישי האחרון. כזכור, הפועל באר שבע תפתח את דרכה בליגה האירופית ביום חמישי הבא כך שהשאיפה במועדון היא לחזור להתאמן מחר אחר הצהריים או ביום שני בבוקר לכל המאוחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully