וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא נראה מחובר יותר מאי פעם": בארגנטינה הופתעו מ"ליאו מסי החדש"

דואג לארגנטינאים בשעתם הקשה, שר את ההמנון בתשוקה, ומחויך יותר מבדרך כלל: במולדת חשבו שהפרעוש יגיע מצוברח לנבחרת, אבל קיבלו את ההפך

אנסו פאטי ואדאמה טראורה משתעשעים עם הכדור באימון ספרד/טוויטר

בארגנטינה חשבו שליאונל מסי יחזור לנבחרת במצב רוח ירוד ובכושר בעייתי אחרי הסאגה המתמשכת עם ברצלונה, אבל נוכחו לדעת שההפך הוא הנכון. הפרעוש אמנם לא הבריק בניצחון 0:1 של האלביסלסטה הלילה (בין חמישי לשישי) על אקוודור בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2022, אבל כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-13, ובעיקר נראה מחויב ומשוחרר יותר.

בארגנטינה הופתעו לראות את ההתנהלות של מסי עוד לפני תחילת המשחק. הפרעוש הצהיר בעבר, אחרי שספג ביקורות בארגנטינה על כך שהוא לא שר את מילות ההמנון, ש"לשיר את ההמנון זה בולשיט", אבל הפעם חרג ממנהגו, עצם את עיניו בזמן נגינת ההמנון ושר "בתשוקה רבה".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מחייך על המגרש/GettyImages
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
"מחויב יותר מאי פעם". בהמנון/GettyImages

בתקשורת הארגנטינאית הוסיפו ש"גם במהלך המשחק מסי נראה משוחרר ומחויך יותר מהרגיל", ונאומו בסיום ריגש את האומה. "זו שנה קשה עבור כולנו. אנחנו עוברים דברים איומים", אמר מסי כשהוא מתייחס לסגר הכללי בארגנטינה, שנמשך למעלה מחצי שנה וגרם לנזק כלכלי עצום. "אני מקדיש את הניצחון הזה לעם הארגנטינאי. האפשרות להגיע לכאן ולשחק בנבחרת ארגנטינה, להסב קצת נחת לשמחה לאנשים בבית, זה מעבר לכדורגל, זה דבר גדול. שולח כוחות לכל ארגנטינה".

מסי העלה את מאזנו בנבחרת ל-71 שערים - רק שישה פחות מפלה, שיאן הכיבושים בכל הזמנים של נבחרת דרום אמריקאית, אבל עדיין יודע שיש לא מעט דברים לשפר. "חשוב שניצחנו את המשחק הראשון, אבל עכשיו חייבים להשתפר. כולנו יודעים כמה קשה לנצח במוקדמות המונדיאל, במיוחד במשחק הראשון. זה תמיד קשה. עבר זמן מה מאז ששיחקנו יחד, ואפשר היה להרגיש את המתח בהתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully