וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואטוטין: "ניצחנו את אחת הפייבוריטיות לזכות ביורוליג". מייק ג'יימס עוקץ

נשיא צסק"א: "לא מדברים על מכבי תל אביב, אבל היא תתחרה על הגביע". הכוכב סגר חשבון עם אוהדי הצהובים בטוויטר: "למה ממשיכים להתעסק איתי?"

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

מייק ג'יימס מעולם לא היה אהוד במיוחד על ידי אוהדי מכבי תל אביב, אבל אתמול (חמישי), אחרי שהוביל את צסק"א מוסקבה לניצחון 72:76 על הצהובים, הוא הוסיף שמן למדורה. בסדרת ציוצים אחרי המשחק בו קלע 25 נקודות והצטיין במאני טיים, הגיב ג'יימס לאוהדים שהקניטו אותו החל משלשום, אחרי ששוב הצהיר ש"בתקופתי ביורוליג, מכבי תל אביב היא לא מעצמה".

"אני חושב שאני נהנה יותר מדי מלהתעסק עם אנשים, אבל למה אנשים ממשיכים להתעסק איתי?" צייץ, "אם אתה נמצא בגוב האריות, הייתי ממליץ לך להיזהר מזכר האלפא. אבל אולי זה רק אני".

ג'יימס, שניהל במהלך המשחק טראש טוק עם הספסל של הצהובים, כתב ש"אותו אחד במכבי מנבל את הפה שלו בכל משחק נגדנו" (מבלי לציין במי מדובר), והוסיף ש"לפני המשחק היו היו לי אינסוף אזכורים בטוויטר. אני מניח שהרגעתי קצת את השנאה. אל תדאגו, אני ממשיך באותה אנרגיה".

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה עם מייק ג'יימס. דני מרון
שוב הגיב לאוהדי מכבי תל אביב. מייק ג'יימס עם דימיטריס איטודיס/דני מרון

כשאחד מאוהדי מכבי תל אביב כתב לו שהצטיין בין היתר בשל חסרונו של יובל זוסמן, העוגן ההגנתי של הצהובים שנעדר בשל פציעה, ענה ג'יימס בתגובה: "אני חושב שגם לנו היו חסרים כמה שחקנים".

נשיא צסק"א אנדריי ואטוטין דווקא שיבח את הצהובים בסיום. "מכבי תל אביב אחת הפייבוריטיות לזכות ביורוליג השנה. לא מדברים עליהם, אבל הם יהיו הסוס השחור במאבק על הגביע. לכן אני כל כך מרוצה מהניצחון, כי השגנו אותו מול יריבה חזקה וללא שלושה שחקנים. הקבוצה הראתה שהיא מסוגלת לקבל מכה ולהתאושש ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully