וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת לילה לקאירו: שיקגו ברס ניצחה את בריידי וטמפה ביי

שער שדה של קאירו סנטוס העניק לברס ניצחון ביתי 19:20 על הבאקנירס, עם סיום מעט ביזארי כשבריידי איבד, כנראה, את ספירת הדאונים ושגה בניהול הדרייב האחרון. המשחק בין בפאלו לטנסי הוזז ביומיים, דנבר-ניו אינגלנד ביום

קאירו סנטוס עם שחקני שיקגו ברס. Jonathan Daniel, GettyImages
השכיח טראומות עבר. סנטוס/GettyImages, Jonathan Daniel

שיקגו ברס עדיין זוכרת את פיאסקו שערי השדה שעלה לה בהדחה מהפלייאוף לפני שנתיים, אבל הלילה הדובים דווקא יצאו כשידם, או רגלם, על העליונה. בעיטה מוצלחת של קאירו סנטוס כשעל השעון נותרו 73 שניות העניקו לשיקגו ניצחון ביתי 19:20 על טמפה ביי, ארבעה ימים לאחר היכולת המביכה שגילו באותו אצטדיון בהפסד לפילדלפיה.

טום בריידי, שהפסיד לניק פולס בסופרבול לפני שלוש שנים, נחל עוד הפסד, עם סיום שנוי במחלוקת. לאחר המהלך האחרון במשחק הוא נראה מנופף בארבע אצבעות כאילו יש לו עוד מהלך, הווה אומר שכנראה איבד את ספירת הדאונים ובעצם חשב שהדאון הרביעי הוא רק השלישי, מה שהוביל להחלטות לא טובות במסירות ואיבוד המשחק. הוא סיים עם 253 יארד וטאצ'דאון לעומת 243, טאצ'דאון ואיבוד של פולס. שיקגו עלתה למאזן 1:4, טמפה ביי עם 2:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עוד מהליגה: בעוד הקורונה ממשיכה להשתולל בטנסי, הוחלט כי המשחק מול בפאלו יתקיים ביום שלישי ולא בראשון. כזכור, הטייטאנס היו אמורים לשחק מול פיטסבורג בשבוע שעבר, אולם המשחק הוזז בעקבות ההדבקה ההמונית. המפגש בין דנבר לניו אינגלנד יתקיים ביום שני (חצות בין שני לשלישי שעוננו) במקום בראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully