וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מבינה ש"פספסה ניצחון משמעותי", אבל מעודדת מהשילוב בין הקרואטים

9.10.2020 / 7:27

למרות ההפסד במוסקבה, הצהובים מעודדים משיתוף הפעולה בין ז'יז'יץ' לבנדר. דורסי: "צריך לדעת לנצח בחוץ". דריכות לקראת בדיקות הקורונה

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) את הפסד היורוליג הראשון שלה, 76:72 לצסק"א מוסקבה בחוץ. שתי הקבוצות הציגו במשך כמעט 30 דקות משחק התקפי חלש, אבל למרות שהצהובים פתחו טוב יותר את הרבע האחרון, הם נכנעו לבסוף להצגה של מייק ג'יימס שסיים עם 25 נקודות.

"היה לנו משחק טוב, אבל ברבע השלישי והרביעי היו לנו דקות שהשארנו בהן שחקנים פנויים לקליעות", סיכם טיילר דורסי שקלע 16 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים, "נלמד מזה, זה עדיין שלב מוקדם בעונה, צריך לדעת איך לנצח משחקים בחוץ. בשבוע הבא יש לנו שני משחקים, נמצא את הדרך לנצח במשחק חוץ בשבוע הבא".

"היה משחק קשה, אבל שיחקנו די טוב", אמר אנטה ז'יז'יץ'. "אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו, אבל הדבר הטוב הוא שלא הרמנו ידיים, נלחמנו, הראינו את האופי שלנו. היינו קרובים מאוד לנצח, הובלנו בחמש נקודות עמוק בתוך הרבע האחרון, אבל לא מצאנו את הדרך לסיים את העבודה".

בקבוצה יצאו עם תחושת פספוס, בעיקר בגלל איבוד היתרון ברבע האחרון. "בסוג המשחק שהתפתח, הייתה לנו הזדמנות אמיתית לצאת עם ניצחון משמעותי מאוד להמשך", אמרו במועדון, "קצת חוסר ריכוז, קצת יכולת אישית של צסק"א, זה כל ההבדל. יש לנו הרבה סיבות לצאת מעודדים מהמשחק הזה, וננסה לבנות על זה לקראת השבוע הבא".

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הפסד שכולו ניצחון? אלייז'ה בריאנט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כשבמכבי מדברים על סיבות לאופטימיות, זה בטח לא בזכות הקליעה מבחוץ. הצהובים קלעו רק 7 שלשות מ-31 ניסיונות, מתוכן 15 ניסיונות של סקוטי ווילבקין שקלע רק 4 פעמים. כן אפשר למצוא סיבה להיות מעודדים מהיכולת של צמד שחקני הפנים הקרואטים אנטה ז'יז'יץ' ודראגן בנדר. במהלך השבוע עבדו בקבוצה על הדרכים להכניס את הסנטר החדש לקבוצה, ולבסוף הוחלט ללכת על ההרכב הגבוה שכלל אותו ואת אותלו האנטר מיד בפתיחה. התוכנית נגנזה אחרי שהאנטר ספג שתי עבירות מהירות, ואז בנדר הפציע. הפורוורד סיים עם 9 נקודות ו-4 ריבאונדים, ורשם מספר פעולות הגנתיות טובות.

"היה משחק קשה", סיכם בנדר, "שיחקנו טוב, אבל פספסנו כמה דברים בפרטים הקטנים שעלו לנו במשחק. אנחנו מנסים למצוא את הקצב שלנו ואת הכימיה הקבוצתית, ואני חושב ששיחקנו טוב בחלקים מסוימים של המשחק. יש לנו הרבה עבודה לפנינו ואנחנו מוכנים לזה. אני גאה בנו, נלחמנו ושיחקנו חזק עד הסוף".

אחד מאנשי הקבוצה סיפר כי "הכימיה בין שני החברים הקרואטים מצוינת. יכול מאוד להיות שבלי ההגעה של בנדר, היה לוקח הרבה יותר זמן להכניס את ז'יז'יץ' לעניינים, כי לוקח לו זמן להכיר אותנו ולנו להכיר אותו. שיתוף הפעולה ביניהם כבר מתחיל להניב פירות ואפשר היה לראות שהם מכירים אחד את השני מצוין".

מנגד, מי שרשמו משחק פחות טוב היו שלושה שחקנים שהיו טובים בניצחון על אלבה ברלין בשבוע שעבר. אותלו האנטר סיים עם 2 נקודות ו-4 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו עם 2 נקודות ו-2 ריבאונדים וכריס ג'ונס עם 4 נקודות ו-3 אסיסטים ב-12 וחצי דקות בלבד. "היה חסר עוד שחקן או שניים שיהיו ברמה הרגילה שלהם כדי לנצח", סיכמו במועדון.

עוד בוואלה!

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה 76:72

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר. אתר צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
עוזרים אחד לשני להתאקלם. בנדר וז'יז'יץ'/אתר רשמי, אתר צסק"א מוסקבה

שיחת היום סביב המשחק נגעה לשחקנים החיוביים לקורונה של צסק"א מוסקבה, יאניס סטרלניקס, ניקולה מילוטינוב וסמן אנטונוב, והחשש המסוים של אנשי מכבי מהידבקות בקורונה במהלך הנסיעה לבירת רוסיה. "אי אפשר לשים את האצבע ולומר שזה הפריע בצורה משמעותית במשחק", סיפר אחד משחקני הקבוצה, "זה היה באוויר, אבל ברגע שיש החלטה שמשחקים, אז משחקים בכל הכוח. התוצאות? נוכל לדעת רק בשבוע הבא או לאחר מכן".

בזכות העובדה שלאורך כל העונה יעמדו לרשותם מטוסים שיובילו אותם ישירות לערים בהן ישחקו, מכבי יצאה מהאולם אל שדה התעופה ונחתה בישראל כבר בשעות הבוקר המוקדמות. היום תערוך הקבוצה בדיקות קורונה כמחויב בפרוטוקול היורוליג, אך לפי המידע עד כה על הווירוס, גם אם השחקנים הצהובים נדבקו במוסקבה, הבדיקה הזאת לא בהכרח תצביע על כך. הקבוצה תעבור שתי בדיקות נוספות בשבוע הבא. "נשאר רק לקוות שהכול בסדר", סיכמו במועדון.

מנגד בצסק"א מקווים לעבור בצורה טובה את הבדיקות שיעברו השחקנים היום, כשאנשי הקבוצה מספרים שאם גם בסבב הבדיקות הנוכחי לא יימצא שחקן או איש צוות חיובי נוסף, הם מאמינים כי גל ההידבקות הנוכחי יהיה מאחוריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully