וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "צסק"א קלעו זריקות קשות, היה קשה מאוד לחזור"

8.10.2020 / 22:31

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההפסד במוסקבה: "אם מייק ג'יימס נכנס לקצב, הוא יקלע". קלייברן: "ניצחנו קבוצה מוכשרת, היה משחק טוב"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. אתר צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
עוד יש הרבה עבודה. ספרופולוס/אתר רשמי, אתר צסק"א מוסקבה

מכבי תל אביב פספסה הערב (חמישי) הזדמנות פז לגנוב ניצחון חוץ במוסקבה, אך בסופו של דבר הפסידה לצסק"א 76:72 - הפסדה הראשון העונה. שתי הקבוצות הציגו כדורסל איום ונורא בשלושת הרבעים הראשונים, התעוררו ברבע האחרון, אולם מייק ג'יימס ו-וויל קלייברן ביטלו את ההתעלות של סקוטי ווילבקין. בשבוע הבא תגיע באיירן מינכן להיכל, אז תנסה קבוצתו של יאניס ספרופולוס להתאושש.

"זה היה משחק צמוד, משחק שהיה ברור שיילך עד הסוף", סיכם היווני. "שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר את הקצב שלהן במהלך המשחק. צסק"א הייתה לפנינו אבל כל הזמן הצלחנו לחזור, ראיתם משחק צמוד עם הגנה טובה וטקטיקה טובה, משחק שאפשר ליהנות ממנו. ברבע האחרון הובלנו ב-5 נקודות, אבל לצסק"א יש את הניסיון והאיכות לחזור. הם קלעו זריקות קשות, לקחו את היתרון והיה לנו קשה מאוד לחזור, נלחמנו עד הסוף, קלענו שתי שלשות וצמצמנו ל-2 נקודות, אבל המשחק היה גמור. כשהובלנו ברבע האחרון לא הצלחנו ליצור יותר לחץ עליהם, והם קלעו עלינו זריקות קשות על ההגנה שלנו. רוב המשחק עשינו עבודה טובה על מייק ג'יימס, הוא סקורר טוב, ואם הוא נכנס לקצב הוא יקלע".

בצד המנצח, סיכם דימיטריס איטודיס ואמר: "אני רוצה לברך את הקבוצה שלי והשחקנים שלי. זה היה ניצחון חשוב. כיף לשחק מול 4,000 צופים, זה היה נהדר לראות אותם. זה היה משחק צמוד וכמו שאמרתי במחצית, היינו צריכים לשנות הרבה דברים, ואני חושב ששינינו אותם במחצית השנייה. מכבי לא ויתרה, וכמו קבוצה עם סגל גדול, והם גדולים, הם שיחקו בהרכבים גדולים. הם היו טובים בריבאונד והצליחו לנצח אותנו שם. אני חושב שהמשכנו להאמין וככה ניצחנו".

מייק ג'יימס, שהצטיין עם 25 נקודות, הוסיף: "מכבי שיחקה טוב. אני חושב שזה היה משחק איטי, לא היו הרבה נקודות, הייתה הגנה טובה. שיחקנו טוב, הנענו את הכדור וקלענו את הזריקות הפנויות שניצחנו לנו את המשחק".

וויל קלייברן, שסייע לו עם 19 נקודות, אמר: "ניצחנו קבוצה מוכשרת. זה היה טוב בשבילנו לבוא ולנצח את המשחק הראשון העונה, במיוחד בבית מול האוהדים שלנו. זה היה משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully